28/02/2015 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mud devil
Mountainbiker

Re: 28/02/2015 Belsele

Post by mud devil »

sofeurken wrote:vandaag voor de verandering(lees:duurtraining :-? )met de mtb afgezakt naar belsele in alle vroegte(frisjes :roll: ).think pink,een organizatie van kom op tegen kanker moeten we toch een beetje steunen hé,trouwens allen zeer vriendelijke mensen daar =D>
het eerste stuk,dus voor de bevoorr was werkelijk subliem =D> =D> =D>
heel wat bosjes en singeltracks!top off the bil was toch wel het "challenge"talud in hamme denk ik,dit dan ook gebist,deed me wat denken aan "de berm" in gits maar toch nog iets uitdagender , TOP!
ook op een ander stuk,een soort toegangsweg naar st-niklaas denk ik?ook nog moeilijk afdalingsken met drop maar die wijselijk omzeild met mn vaste vork :oops:
bevoor was zeker ok ,na de bevoorr was het wel wat meer bane maar soit,in feite lag het overal zeer goed,zeker geen bagger,hooguit hier en daar beetje glijden,fiets gewoon droogweg kunnen afwrijven :P ,nog bedankt voor de gratis fietsparking pink ladies =D>
het moet gezegd ,bepeiling was ok ,parcours was top,kortom t was allemaal ok,toch heel wat volk ook ,hoorde van meer of 500,t was natuurlijk ook goed weerken 8) .
na een koffietje tevreden huiswaarts,oef ,da was wa anders :evil: ,nog es 60km tegenwind.
zochte thuisgekomen met 175km op de teller,avs 22.5,goed voor 1 keer :lol:

Respect mer grote R =D> =D> =D>
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Bike(ste)rs, met spijt moet ik lezen dat de bevoorrading op het einde onvoldoende was. Dit mocht niet gebeuren en zal ook niet meer gebeuren. Excuses zoeken heeft nu geen zin meer. Laat deze tekortkoming de fijne dag echter niet overschaduwen, 't was goe weer, een behoorlijk uitgepijld parcours met toch enkele uitdagingen, bewaakte fietsenstalling, afspuitstand, douches, behoorlijke après... we werkten met een jong enthousiast team dat hier ook lessen uit zal trekken. Volgende keer doen we dubbel ons best.
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Das de manier om met kritiek om te gaan! Chapeau, dat is slechts weinig organisaties gegeven.

Tot volgend jaar!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Wij 3 hebben ons uitstekend geamuseerd.Na maanden geen bike gezien te hebben,besloten om de korte versie aan te pakken,terwijl Dimi de grootste afstand reed.Stic vergezelde mij en we verveelden ons geen minuut.Afgeklokt op een kleine 30 km,bike afgespoten en nog een klapke gedaan met iemand van de organisatie,blijkbaar Tony de gekke pony.:-D Na de verkwikkende douche,de apres opgezocht waar we verwonderd waren hoeveel streekbieren daar op de kaart staan!! We hebben er natuurlijk enkele geprobeerd,uitgenomen onzen bob natuurlijk!!:-P Diezelfde pony kwam nog een klappeke doen aan onze tafel...sympathieke kerel...ja...sympathieke flikken bestaan nog.:-) Daarna nog 45 min terug naar huis,met maar een gespreksonderwerp...tt van Belsele!! Nen dikke merci aan het ganse team van organisatoren en hopelijk een schot in de roos voor think pink...alvast...tot volgend jaar en ja,het puntje om aan te werken is de bevoorading maar daar maalden wij niet om!!;-)
Groeten,
DingoB-)
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Wij zijn de roze toertocht ook komen rijden! Een verslag kan je hier lezen! Het komt ook op m'n site mtbwijzer.be en op m'n blog!

Image

De plek waar ik op m'n maat stond te wachten bleek bij nader toezien de bekende Mirabrug in Hamme te zijn!

Image
Smoelenboek van De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog en m'n site www.mtbwijzer.be * ???
Post Reply