sofeurken wrote:vandaag voor de verandering(lees:duurtraining)met de mtb afgezakt naar belsele in alle vroegte(frisjes
).think pink,een organizatie van kom op tegen kanker moeten we toch een beetje steunen hé,trouwens allen zeer vriendelijke mensen daar
![]()
het eerste stuk,dus voor de bevoorr was werkelijk subliem![]()
![]()
![]()
heel wat bosjes en singeltracks!top off the bil was toch wel het "challenge"talud in hamme denk ik,dit dan ook gebist,deed me wat denken aan "de berm" in gits maar toch nog iets uitdagender , TOP!
ook op een ander stuk,een soort toegangsweg naar st-niklaas denk ik?ook nog moeilijk afdalingsken met drop maar die wijselijk omzeild met mn vaste vork![]()
bevoor was zeker ok ,na de bevoorr was het wel wat meer bane maar soit,in feite lag het overal zeer goed,zeker geen bagger,hooguit hier en daar beetje glijden,fiets gewoon droogweg kunnen afwrijven,nog bedankt voor de gratis fietsparking pink ladies
![]()
het moet gezegd ,bepeiling was ok ,parcours was top,kortom t was allemaal ok,toch heel wat volk ook ,hoorde van meer of 500,t was natuurlijk ook goed weerken.
na een koffietje tevreden huiswaarts,oef ,da was wa anders,nog es 60km tegenwind.
zochte thuisgekomen met 175km op de teller,avs 22.5,goed voor 1 keer
Respect mer grote R