Cursus Fietsmechanica in het Nederlands
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Ik vrees ervoor dat je alles in één pakket en in het Nederlands op het net zult vinden. Er zijn wel vele sites die technische info bevatten, maar zeker nooit alles.
Heb je een specifiek probleem, probeer Google dan eens.
Indien het vooral voor de fietsmechanica op zich is, is het misschien een goed idee om een deftig handboek te kopen. Voor zulke zaken zijn boeken nog steeds een stuk handiger dan honderden webpaginas te moeten gaan aflezen.
Op dat vlak is er toch redelijk wat keuze.
Zelf werk ik met een Engelstalig boek, maar er zijn er ook heel wat Nederlandstalige.
Heb je een specifiek probleem, probeer Google dan eens.
Indien het vooral voor de fietsmechanica op zich is, is het misschien een goed idee om een deftig handboek te kopen. Voor zulke zaken zijn boeken nog steeds een stuk handiger dan honderden webpaginas te moeten gaan aflezen.
Op dat vlak is er toch redelijk wat keuze.
Zelf werk ik met een Engelstalig boek, maar er zijn er ook heel wat Nederlandstalige.
- Special Eyes friend
- Mountainbiker
Post by Special Eyes friend »
Wat zoek je precies. Ik heb nog mijn cursus liggen van het VIZO. Is wel al 8 jaar oud.
@ fester
Na wa zoeken op internet hebk drie titels gevonden, kheb nog geen tijd gehad om ze te lezen, kopen of ontlenen...
* Handboek fietstechniek 252 blz +-21 euro
Rob van der Plas
ISBN 9038908962
* Fietsreparaties stap voor stap 127 blz +-16.50 euro
Rob van der Plas
ISBN 9038901232
* Uw fiets in goede conditie 92 blz +- 9.20 euro
Richard Ballantine & Richard Grant
ISBN 9038903324
Groeten TRIIAD
Na wa zoeken op internet hebk drie titels gevonden, kheb nog geen tijd gehad om ze te lezen, kopen of ontlenen...
* Handboek fietstechniek 252 blz +-21 euro
Rob van der Plas
ISBN 9038908962
* Fietsreparaties stap voor stap 127 blz +-16.50 euro
Rob van der Plas
ISBN 9038901232
* Uw fiets in goede conditie 92 blz +- 9.20 euro
Richard Ballantine & Richard Grant
ISBN 9038903324
Groeten TRIIAD
thanks triiad en cube
voor de titels en voor het eventueel kopieeren van uwe cursus
maar ik denk toch dat ik die boek over fietstechnieken ga bestellen
ik vraag mij wel af .,of die over mountainbikes gaat of over koersfietsen enne triiad als jij ook van plan moest zijn om die ook te bestellen ik heb hem 2 €uro's goedkoper gevonden http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.
(ik weet nu niet of er extra verzendkosten bijkomen anders kan je hem nog altijd bij de standaard bestellen)
greetZ fester
voor de titels en voor het eventueel kopieeren van uwe cursus
maar ik denk toch dat ik die boek over fietstechnieken ga bestellen
ik vraag mij wel af .,of die over mountainbikes gaat of over koersfietsen enne triiad als jij ook van plan moest zijn om die ook te bestellen ik heb hem 2 €uro's goedkoper gevonden http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.
greetZ fester