met heuveltjes en vooral veel offroad.
Wij zouden met de club eens willen afzakken naar deze regio om er enkele bloso's te combineren.
Iemand een voorstel ?
Grts ,
Stic
Post by KrisMaes76 »
aan de Floreal (Herentalsesteenweg 64, 2460 Lichtaart) beginnen en dan groen-rood doen en erna ook ff zwart erbij pakken.Stic wrote:Wat heeft deze streek te bieden , heb me laten wijsmaken dat er daar veel single tracks zijn,
met heuveltjes en vooral veel offroad.![]()
Wij zouden met de club eens willen afzakken naar deze regio om er enkele bloso's te combineren.
Iemand een voorstel ?
Grts ,
Stic
Powerflor wrote:opgelet,
De grote baan waar je moet oversteken na de floreal (camping) voor over te steken naar de wijk en de weide, is een bouwwerf.
Overzijde van de baan is het fietspad weg!!!!!!!!
Je kan het pad voor de camping nemen( rechtdoor rijden).
Maar wel ZEER goed opletten, want je moet dan oversteken in een snelle bocht.![]()
Ze zijn daar afgravingen en vernieuwen fietspad aan het doen.
Idd! Ik ben daar donderdag ook nog geweest. Man man, hoe kan je zo'n mooi parcours zo hard verkloten?Spark27 wrote:Daarjuist nog een stukje rode gedaan rond den toeristentoren en den Brink.
Alles is daar nu kapot gereden door de machines.![]()
het ergste is voordat je op de Heistraat komt, das is gewoon ene slijkblubber.
Met m'n voorwiel tot aan de as in het slijk.![]()
Ik heb vanmorgen rond het stukje toeristentoren ook serieus zitten vloeken! En dan was ik nog niet aan de Heistraat aangekomen....Spark27 wrote:Daarjuist nog een stukje rode gedaan rond den toeristentoren en den Brink.
Alles is daar nu kapot gereden door de machines.![]()
het ergste is voordat je op de Heistraat komt, das is gewoon ene slijkblubber.
Met m'n voorwiel tot aan de as in het slijk.![]()

Post by Sunn Xtreme »