Ik sluit me aan bij de opinie van Moorken. Eén bevoorrading op 58 km en ze was uitverkocht.... Een peer of appel hebben weinig energetische waarde (45 kcal/100 gr). Er zijn winkels genoeg open op zaterdag om bij te kopen! Je kan zelfs afspraken maken met de grotere winkelketens om uw ongeopende verpakkingen terug te geven. Maw je kan nooit tekort hebben ! Volgende keer op dit punt wat méér aandacht schenken aub.moorken wrote:ik lees hier meerdere malen dat de organisatie top was, om dit te kunnen zeggen moet volgens mij echt wel alles top zijn, echter lieten ze het op een essentieel punt wel afweten: de bevoorrading!!!! Zelden zo een Mountainbike onwaardige bevoorrading voorgeschoteld gekregen. Ik kan begrijpen dat, na de boycot van Rusland, de Belgische perenboeren hun product aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen, maar daar hoeft de kleine mountainbiker niet het slachtoffer van te zijn! Ben uiteindelijk met maagpijn over de streep gereden (wist opvoorhand dat een harde rauwe peer geen goed idee was op de bevoorrading.... maar als je 55km rijd zonder iets tussen de kiezen te krijgen kan je het wel helemaal schudden. Ook de sportdrank was diabetes proof, zuiver water is altijd eens leuk om een bekertje van naar binnen te gieten op de bevoorrading.... maar ik had dan toch graag mijn drinkbus willen bijvullen met iets anders dan flauw water, enkel water aanbieden is NOT DONE....
De bepijling en alle andere delen van de organisatie waren top, alsook het parcours, maar dergelijke slechte bevoorrading (letterlijk de slechtste in de laatste 12 maand) kan ik alles behalve "top" toekennen aan deze rit.... jammer, maar hopelijk kan men volgend jaar leren uit hun fouten....
parcours: 10/10
bewijzering: 10/10
bevoorrading: 2/10
anyway, voor wie het moest missen of wel hebeleven, een korte videomontage: een korte youtube flashback - MTB Belsele
Soit, we hebben een koffiekoek gekregen bij onze après, waarvoor dank. Voor de rest : goed parcours, de 2 crossparcours en de 2 taludsparcours waren leuk!
Grtz.
Fat and furious