28/02/2015 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrlecleir
Mountainbiker

Re: 28/02/2015 Belsele

Post by mrlecleir »

Hey bikers, dit was alweer een schitterende editie, wie wil kan nog inschrijven tot 14.00u.
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Topritje, annex organisatie.
Wel geen pannenkoeken gezien!;)
mtbsdvd'83
Mountainbiker

Post by mtbsdvd'83 »

Gestart met 5 krierecrossers, en allemaal tevreden aangekomen voor een NIET mtbclub organisatie, mag deze er zeker wezen.

Single tracks - technische stukjes - cross parcours - bosdreven - kasseien.
Bepijling was ook dik in orde, met de nodige kalklijnen op bepaalde plaatsen =D>

Doe zo voorts =D>
Eentje om te onthouden (o)
rudi g
Mountainbiker

Post by rudi g »

Alles picobello ok.

Thanks think pink !!

Grtz Rudi
den jaen
Mountainbiker

Post by den jaen »

voor de eerste keer hier gestart met nog 2 steenbakkers (stic en dingo ) , en geen moment spijt gehad !!
ging voor de 55 maar blijkbaar mis reden en 52 km .
daarna nog een leuke apres met mooi uitzicht :p
tot volgend jaar !!! hopelijk is er dan terug een volleybal wedstrijd
sofeurken
Mountainbiker

Post by sofeurken »

vandaag voor de verandering(lees:duurtraining :-? )met de mtb afgezakt naar belsele in alle vroegte(frisjes :roll: ).think pink,een organizatie van kom op tegen kanker moeten we toch een beetje steunen hé,trouwens allen zeer vriendelijke mensen daar =D>
het eerste stuk,dus voor de bevoorr was werkelijk subliem =D> =D> =D>
heel wat bosjes en singeltracks!top off the bil was toch wel het "challenge"talud in hamme denk ik,dit dan ook gebist,deed me wat denken aan "de berm" in gits maar toch nog iets uitdagender , TOP!
ook op een ander stuk,een soort toegangsweg naar st-niklaas denk ik?ook nog moeilijk afdalingsken met drop maar die wijselijk omzeild met mn vaste vork :oops:
bevoor was zeker ok ,na de bevoorr was het wel wat meer bane maar soit,in feite lag het overal zeer goed,zeker geen bagger,hooguit hier en daar beetje glijden,fiets gewoon droogweg kunnen afwrijven :P ,nog bedankt voor de gratis fietsparking pink ladies =D>
het moet gezegd ,bepeiling was ok ,parcours was top,kortom t was allemaal ok,toch heel wat volk ook ,hoorde van meer of 500,t was natuurlijk ook goed weerken 8) .
na een koffietje tevreden huiswaarts,oef ,da was wa anders :evil: ,nog es 60km tegenwind.
zochte thuisgekomen met 175km op de teller,avs 22.5,goed voor 1 keer :lol:
Stic
Mountainbiker

Post by Stic »

Deze organisatie is echt wel een toppertje ! (o)
Prima bepijling , prachtig parcours en vriendekijke politiemensen :-D
En aan de dames van Think Pink die aan de fietsbewaking stonden ! Super =D> =D> =D> =D> =D>
Deze staat reeds genoteerd op mijn agenda voor volgend jaar , ondanks de regen van afgelopen week toch een zeer goed berijdbare ondergrond. :-D
De vele single tracks , in combinatie met bij momenten mooie uitzichten en een aanwezige lentezon zorgden ervoor dat de mtb'er in mij er weer veel zin in kreeg . (o)
Na alle slijk en ploeteren de afgelopen maanden . :evil:
Echt aan alle afwezigen wees erbij volgend jaar en je zal zien dat deze streek echt wel de moeite waard is om te biken. =D>
Tot volgend jaar and thanks =D> =D> =D> =D>

Stic (o)
den jaen
Mountainbiker

Post by den jaen »

Stic wrote:Deze organisatie is echt wel een toppertje ! (o)
Prima bepijling , prachtig parcours en vriendekijke politiemensen :-D
En aan de dames van Think Pink die aan de fietsbewaking stonden ! Super =D> =D> =D> =D> =D>
Deze staat reeds genoteerd op mijn agenda voor volgend jaar , ondanks de regen van afgelopen week toch een zeer goed berijdbare ondergrond. :-D
De vele single tracks , in combinatie met bij momenten mooie uitzichten en een aanwezige lentezon zorgden ervoor dat de mtb'er in mij er weer veel zin in kreeg . (o)
Na alle slijk en ploeteren de afgelopen maanden . :evil:
Echt aan alle afwezigen wees erbij volgend jaar en je zal zien dat deze streek echt wel de moeite waard is om te biken. =D>
Tot volgend jaar and thanks =D> =D> =D> =D>

Stic (o)
ja maar volgend jaar mag je eens de 55 km doen !! en in snelwandel é lol stic
tot vrijdag é !
den jaen
Mountainbiker

Post by den jaen »

sam2300 wrote:Topritje, annex organisatie.
Wel geen pannenkoeken gezien!;)
als ze u doen stoppen voor te blazen moet je maar een pannenkoek vragen ipv een kwart uur ](*,) ](*,) ](*,)
lol
moorken
Mountainbiker

Post by moorken »

ik lees hier meerdere malen dat de organisatie top was, om dit te kunnen zeggen moet volgens mij echt wel alles top zijn, echter lieten ze het op een essentieel punt wel afweten: de bevoorrading!!!! Zelden zo een Mountainbike onwaardige bevoorrading voorgeschoteld gekregen. Ik kan begrijpen dat, na de boycot van Rusland, de Belgische perenboeren hun product aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen, maar daar hoeft de kleine mountainbiker niet het slachtoffer van te zijn! Ben uiteindelijk met maagpijn over de streep gereden (wist opvoorhand dat een harde rauwe peer geen goed idee was op de bevoorrading.... maar als je 55km rijd zonder iets tussen de kiezen te krijgen kan je het wel helemaal schudden. Ook de sportdrank was diabetes proof, zuiver water is altijd eens leuk om een bekertje van naar binnen te gieten op de bevoorrading.... maar ik had dan toch graag mijn drinkbus willen bijvullen met iets anders dan flauw water, enkel water aanbieden is NOT DONE....
De bepijling en alle andere delen van de organisatie waren top, alsook het parcours, maar dergelijke slechte bevoorrading (letterlijk de slechtste in de laatste 12 maand) kan ik alles behalve "top" toekennen aan deze rit.... jammer, maar hopelijk kan men volgend jaar leren uit hun fouten....
parcours: 10/10
bewijzering: 10/10
bevoorrading: 2/10

anyway, voor wie het moest missen of wel hebeleven, een korte videomontage: een korte youtube flashback - MTB Belsele
Post Reply