28/02/2015 Belsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
christophe1977
- Mountainbiker
Re: 28/02/2015 Belsele
Post by christophe1977 »
Kan ik inpikken op het parcours, komende vanaf Molsbroek te Lokeren.
- Sloebertje
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Stic wrote:Wij vanuit het verre west-vlaanderen ook aan de start![]()
Grts ,
Stic
christophe1977 wrote:Kan ik inpikken op het parcours, komende vanaf Molsbroek te Lokeren.
Yep, Molsbroek op den dijk richting Waasmunster.. Dan beneden de E17 verder richting Waasmunster en je komt zo op parcours..
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Ook present na maanden zonder mtb!!den mountenbiker wrote:Ook present na weken zonder MTB.
't wordt tijd dat ik eens terug op de bike spring...en waarom nie starten met deze bij onze Oost-Vlaamse buren. Reeds 2x aan de start tijdens de week en heb het me nog nooit beklaagd. We komen met 3 man af van mtb-club "de steenbakkers". Zien er al naar uit...tot morgen!!
dingo
Vandaag werd het parcours volledig afgewerkt. Den Tony, Steven, Wouter, Gino, Filip en Marc hebben opnieuw een schitterende omloop bijeen geknutseld. Alle leuke singeltracks, klimmekes en afdalingen werden opgezocht. (Voor sommige stukken kan je kiezen voor easy of challenge) De meeste paden zijn çava doch hier en daar liggen nog wat plassen. De bikes kunnen nadien worden afgespoten bij onze bikewash. Eén bevoorrading voor alle afstanden, enne de meisjes met de vleugelkesdrank zijn ook van de partij. Na de rit zijn er lekkere pannekoeken te verkrijgen. Voor sportvoeding en begeleiding kan je terecht bij de stand van HBC (health and bike center) Dit jaar is er ook een bewaakte fietsstalling voorzien, dus geen zorgen tijdens den après. Vandaag was er een prima zonneken maar ook wel wat wind zodat de ondergrond prima kon opdrogen. Morgen goe weer voorspeld, dus geen enkel reden om thuis te blijven. De dames van Think Pink zullen jullie dankbaar zijn. A propos, de eerste inschrijvers krijgen een waardebon van de sauna Katara en voor alle vrouwelijke deelnemers ligt er ook een attentie klaar bij de stand van Think Pink. Tot morgen.
OK, bedankt. Wanneer het geen modderstoempen is weet ik wat gekozen.mrlecleir wrote:Challenge : uitdagend - afsdalingskes, klimmekes,
Easy = more easy, niks met de ondergrond te maken.
Grtz