15de lenteveldterocht Gistel 14 maart 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meuldersraf
Mountainbiker

15de lenteveldterocht Gistel 14 maart 2015

Post by meuldersraf »

Vorig jaar kregen we na onze 14de lenteveldtoertocht heel wat positieve reacties. Alle deelnemers waren enthousiast over het parcours, de bepijling en de twee bevoorradingen. Dit jaar hebben we het parcours echter nóg uitdagender gemaakt.

Net als de voorbije jaren vertrekken we vanuit Gistel naar Moere, Koekelare, de Keiberg, Wijnendale, De Warande, De Maere en Eernegem. Elke deelnemer kan kiezen voor een familietochtje van 32 km of een recreantentoer van 40 km, maar voor de getrainde mountainbiker zijn er dit jaar bovendien nog 3 prachtige, extra lussen voorzien. Door de wijzigigen gaat het parcours dit jaar maar liefst 29 keer over privédomeinen van landbouwers en kasteelheren, waarvoor onze oprechte dank. Het off road gedeelte van het parcours is zelfs gestegen van 68% naar maar liefst 72%.

- Lus 1 slingert zich 4,5 km lang door het bos en is volledig off road. :-D :-D
- Lus 2 is 10 km lang en loopt via het technisch parcours de warande, =D> =D> =D>
en gaat door bos en dreef. Hier zit bovendien een nieuw stuk privébos in, waar nog geen enkele VTT ooit toegang tot had.
- Lus 4 is is een spetterende finale van 3,5 km in Gistel. Enkel voor de meest volhardende deelnemers.

Wanneer de rit erop zit, kan iedereen zijn fiets netjes afspuiten en in de sporthal van het KTA Gistel genieten van een zalig warme douche. Voor alle sportievelingen is er ook een hapje en een drankje voorzien.

We hopen alle sportievelingen te mogen verwelkomen op onze 15de lenteveldtoertocht.

Tot dan !
Fritsie
Mountainbiker

Re: 15de lenteveldterocht Gistel 14 maart 2015

Post by Fritsie »

Vorig jaar gereden. Een leuke tocht. Normaal gezien opnieuw aanwezig als het weer de volgende twee weken een beetje droger wordt.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

normaal aanwezig
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Dit was vorig jaar mijn commentaar op het forum...

Toporganisatie!!hebben ons goe geamuseerd...heel laat aangezet voor de grote afstand en als laatsten toegekomen!! Ze waren de pijltjes achter ons gat aanhet wegnemen. Toen het brood op was,is er nog iemand brood gaan bijhalen. Genoten van begin tot einde...al was die strakke wind in het terugkeren op het oude spoor er wel teveel aan. Dikke merci..
Dingo

dus...heel graag terug aanwezig in de vroege namiddag met nog enkele steenbakkers :bounce: :bounce:
greets...dingo 8)
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

normaal ben ik dan van het blok aan mijn been af.Indien het lukt kom ik zeker af naar deze zeer mooie tocht.Hier zit er ieder jaar veel werk in .
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

spiermassa wrote:normaal ben ik dan van het blok aan mijn been af.Indien het lukt kom ik zeker af naar deze zeer mooie tocht.Hier zit er ieder jaar veel werk in .
Spiermassa...hoe doe je da? Heb al 22 jaar nen blok aan m'n been!! :lol: :lol:
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

dark dingo wrote:
spiermassa wrote:normaal ben ik dan van het blok aan mijn been af.Indien het lukt kom ik zeker af naar deze zeer mooie tocht.Hier zit er ieder jaar veel werk in .
Spiermassa...hoe doe je da? Heb al 22 jaar nen blok aan m'n been!! :lol: :lol:
Ik breng mijn blok aan m'n been mee :-D
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Zaterdag voor het eerst aan de start op deze tocht te Gistel....... de start van het "zomerseizoen"!!!!
En de weersvoorspellingen voor volgend weekend zien er toch ook veelbelovend uit....

Tot Zaterdag!!
meuldersraf
Mountainbiker

Post by meuldersraf »

Fritsie wrote:Vorig jaar gereden. Een leuke tocht. Normaal gezien opnieuw aanwezig als het weer de volgende twee weken een beetje droger wordt.
Gisteren en vandaag aan de voorbereiding begonnen, en het parcours ligt er fantastisch bij.
Morgen nog enkele private stukken en vrijdag de volledige bepijling.
Leve de lente.
liebherr 914
Mountainbiker
Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Post by liebherr 914 »

Langs waar rijdt de toer in Koekelare?ik zou hier invoegen.kom wel langs om in te schrijven.
Post Reply