mtb scott

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Te duur voor mijne portemonnee.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Tja, da is de max eh!
Ofwel een weinig gebruikte tweedehand van topmateriaal. Dan hoeft ge uw portemonnee nie te plunderen of hebt ge wat over voor iets anders.
bvb. een Trek Fuel 100 maat 19.5" van 2004 voor €2800... Als je hier meer van wilt weten, kan je me steeds contacteren via pb'ke. Dan kan ik je de contactgegevens van die persoon geven.
Het is wel een fully tegenover een hardtail en een nieuwe geeft altijd een gevoel van "die fiets is van mij". Maar voor €2800 klan je niet sukkelen :P

Greetz,

Julien.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Tja, da is de max eh!
Ofwel een weinig gebruikte tweedehand van topmateriaal. Dan hoeft ge uw portemonnee nie te plunderen of hebt ge wat over voor iets anders.
bvb. een Trek Fuel 100 maat 19.5" van 2004 voor €2800... Als je hier meer van wilt weten, kan je me steeds contacteren via pb'ke. Dan kan ik je de contactgegevens van die persoon geven.
Het is wel een fully tegenover een hardtail en een nieuwe geeft altijd een gevoel van "die fiets is van mij". Maar voor €2800 klan je niet sukkelen :P

Greetz,

Julien.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

hoeveel weegt ge? wat is uw rijstijl? lijkt me nogal een lichte combinatie (en dat heeft ook nadelen!)
max mtb
Mountainbiker

Post by max mtb »

ik weeg 72 kg en ben 184cm groot

wat het gewicht van de fiets is weet ik niet
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

die bike staat op marktplaats :wink:

Ziet er goed materiaal uit !
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

1150 gr is superlicht voor een mtb-frame. Niet dat dat een probleem is, ze kunnen makkelijk onder de kg gaan als ze willen. Maar hoeveel garantie hebt ge?
oppersquadra
Mountainbiker

mtb scott

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:18, edited 1 time in total.
PAMSCALPEL
Mountainbiker

Scott Genius MC Serie

Post by PAMSCALPEL »

Zijn er bikers die mij meer kunnen vertellen over hun ervaringen met de Scott Genius MC. Ik ben benieuwd naar het stuur gedrag om dat je daar nog al wal verschillende testoordelen over leest.
Mika
Mountainbiker

Post by Mika »

Ik heb er pas één gekocht en 't is pas wachten tot april/mei als ik weer in de Ardennen ga biken, eer ik echt een oordeel erover kan vellen.

Tijdens mijn eerste testrit (bijna een jaar geleden) met Scott Genius MC, vond ik de wendbaarheid wel een minpuntje.
In de enkele ritten die ik er tot nu toe mee gereden heb met nieuwe mtb (een MC 40), totaal geen last van gehad. Ik moet wel nog het stuur wat lager zetten (en een stukje laten afsnijden want het stuur is ook te breed), wat (denk ik toch) ook een positieve invloed zal hebben op de wendbaarheid.
Post Reply