Van begin tot eind genoten van dit prachtig parcours.
Gekozen voor de74km, maar bij het laatste plaatselijke lusjes van3km was het lichtje aan het uitgaan.
Zeer ruime buffetten.
Bikewash zeer goed.
Nadien terug batterijkes opgeladen na het douches met een frietje en een natje.
Muddevils zijn zeker en vast volgend jaar terug aanwezig.
Zo 22/02/2015 Mol-Wezel : 24° Wezelse MTB-tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 22/02/2015 Mol-Wezel : 24° Wezelse MTB-tocht
Der wordt nergens zoveel over gelogen dan over het aantal pinten da ge kunt hebben voor ge zat bent en de AVG van nen TT...pareke wrote:Ik hoop het , anders zal ik mijn trainingen toch een beetje moeten aanpassen , ofwel de trappisten na de rit weglaten
26,8 is m.i. onmogelijk op dat parcours... Gewoon al omdat ge op de singletracks sowieso wordt opgehouden door medebikers. Het stuk naar Kattenbos en terug was het enige waar ge zo goed als altijd kon doorrijden. Maar daarmee maakte de overige 48km niet goed tenzij ge tegen 40km/u rondkletst..
Wel, dat was nu net de knipoog die Supernaut wou gevenWald Herr wrote: Der wordt nergens zoveel over gelogen dan over het aantal pinten da ge kunt hebben voor ge zat bent en de AVG van nen TT...![]()
Als ge dan afrond naar 30km, dan snap ik de knipoog ook zo.. Maar 26,8 opgeven als AVG ?lowie wrote:Wel, dat was nu net de knipoog die Supernaut wou gevenWald Herr wrote: Der wordt nergens zoveel over gelogen dan over het aantal pinten da ge kunt hebben voor ge zat bent en de AVG van nen TT...![]()
Der is er maar ene dieje uitsluitsel kan geven...
Toevallig ken ik zijn gemiddelde en vooral hemzelfWald Herr wrote:Als ge dan afrond naar 30km, dan snap ik de knipoog ook zo.. Maar 26,8 opgeven als AVG ?lowie wrote:Wel, dat was nu net de knipoog die Supernaut wou gevenWald Herr wrote: Der wordt nergens zoveel over gelogen dan over het aantal pinten da ge kunt hebben voor ge zat bent en de AVG van nen TT...![]()
Volgens mij meent ie het..
![]()
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Wel, dat was nu net de knipoog die Supernaut wou gevenWald Herr wrote: Der wordt nergens zoveel over gelogen dan over het aantal pinten da ge kunt hebben voor ge zat bent en de AVG van nen TT...![]()
Als ge dan afrond naar 30km, dan snap ik de knipoog ook zo.. Maar 26,8 opgeven als AVG ?
Toevallig ken ik zijn gemiddelde en vooral hemzelf
=============================================================================
tja,dat is dan waarschijnlijk zo ene die,zoals die mij bijna uit de bocht heeft gereden vlak aan die beek...
We hebben met MTB Sint-Truiden de aanhanger nog eens uitgehaald en ons naar Mol verplaatst.
De opkomst was massaal, dat hadden we niet verwacht. Desondanks ik nr 27822 had lag het parcour er nog heel goed bij!
Het was inderdaad heel proper, het 2de deel (van de 40km, volgende keer meer tijd voor nemen en de grotere tocht doen) vond ik (nog) leuker dan het eerste deel.
Dit is de logging van wat ik gereden heb.
Geen super resultaten zoals ik hier lees en er zijn er me veel voorbijgestoken maar ik heb ervan genoten en ik heb mijn dosis beweging gehad.
https://connect.garmin.com/modern/activity/704279223" onclick="window.open(this.href);return false;
Dikke pluim voor de organisatie, ik vond de nr bordjes wel een leuk souvenier en als er mensen van in de buurt van Sint-Truiden meer willen op toertocht, meestal is er nog plaats op de aanhanger en in de auto.
Nu opzoek naar de foto!

De opkomst was massaal, dat hadden we niet verwacht. Desondanks ik nr 27822 had lag het parcour er nog heel goed bij!
Het was inderdaad heel proper, het 2de deel (van de 40km, volgende keer meer tijd voor nemen en de grotere tocht doen) vond ik (nog) leuker dan het eerste deel.
Dit is de logging van wat ik gereden heb.
Geen super resultaten zoals ik hier lees en er zijn er me veel voorbijgestoken maar ik heb ervan genoten en ik heb mijn dosis beweging gehad.
https://connect.garmin.com/modern/activity/704279223" onclick="window.open(this.href);return false;
Dikke pluim voor de organisatie, ik vond de nr bordjes wel een leuk souvenier en als er mensen van in de buurt van Sint-Truiden meer willen op toertocht, meestal is er nog plaats op de aanhanger en in de auto.
Nu opzoek naar de foto!

Normaal zullen die vanaf morgen op de site staan. Duurt altijd een paar dagen..AEE wrote:weet er mss iemand waar ik de foto's kan vinden ?
heb al op MTB-you gekeken maar vind ze niet![]()
grtzz