Moest het maar een loopneus zijn... en zeggen dat ik twee nieuwe superwielen had op mijn fiets (het moteurke moet nog geleverd worden). Tja, op naar de volgende. Als ik dat hier zo lees, is het merendeel reeds super in vorm (van thuis uit vertrekken, km's gereden op de baan, veel te veel baan gezien). Dat belooft. Het mag nu wel stoppen met regenen... binnen twee weken Beignée. En nu nog een beetje rusten.blackie wrote:Zelfs met een beetje loopneus zou Fritsie hier kunnen genieten maar nu zal hij van Koen en Luc en de rest van de bende een jaar lang moeten horen wat hij gemist heeft.![]()
![]()
![]()
Zelf ben ik met Kovan van thuis vertrokken en na een kapotte buitenland door den zoon verder geholpen om dan in volle vaart naar Koksijde te vliegen.
Een kwartiertje na uncle Sam vertrokken maar hem net niet kunnen inhalen![]()
Prachtige tocht mede dankzij matthias en traxer. De bende werd in 2 gedeeld en ik trok het strootje van de minderbedeelden. Gelukkig!! Einde krachten binnengerold in de feestzaal en Bernardus hielp me erdoorheen.
22.02.2015 MTB toertocht Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 22.02.2015 MTB toertocht Koksijde
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Hola,prideandglory1891 wrote:TOP, zowel qua parcours, organisatie (fietsparking om U tegen te zeggen), een après met meer keuze dan in bepaalde café's, bevoorradingen met aquarius en veel te veel eten...
NIKS, maar dan ook niks op aan te merken.
Pride over uw zandfobie geraakt?
We moeten in de winter veel meer met de Forumbende naar zee trekken.
Ciao,
Bresciani
- liebherr 914
- Mountainbiker
- Location: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine
Post by liebherr 914 »
Vanmorgen hier als eerste de zaal binnen gewandeld,en ik zei nog tegen mijn vrouw "Voila tis binnen die fiets gaan we winnen" niet dus........er kwamen er nog 1000 achter
, dan maar aangezet met de bende om hier toch weer aangenaam verrast te zijn wat we voorgeschoteld kregen,......parcours, bevoorradingen, bepijling, alles top. Dus bij deze, bij leven en welzijn tot volgend jaar
- Jemp
- Mountainbiker
Was toch wel ontgoocheld in de rit. De massale single tracks lagen niet schoon vlak, om van de wortels nog maar te zwijgen, veel te veel draaien en keren, de hellingen waren te steil, veel schelpen op het strand, kortom, ik begrijp nog steeds niet wat al die mensen alhier komen doen, behalve in mijne weg rijden. Man, man, man

- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Zondagmorgen, schoon weer , niet veel wind, ik kan op mijn één hand wel 100 dingen tellen die een mens kan doen op zo'n moment. Echter, er was deze morgen maar één ding die echt top was : rondcrossen door de duinen rond Koksijde. Man ,man wat was dat hier zalig. Supercontent ben ik na 40 km weer van mijne vélo gestapt( gesprongen zou niet meer gegaan zijn
). Rond 8 uur afgesproken met een bende Forumbikers. Net voor we vertrokken heb ik die gasten eens goed bekeken : de ene is in de week niet van zijn koersvélo te slaan, de andere heeft zijne nieuwe mountainbike ingekaderd aan de slaapkamermuur opgehangen, sommigen hadden vandaag al 60+km gereden eer aan de toertocht te beginnen
. Flipke jongen, ge moet een superdag hebben om tot halverwege mee te kunnen met die gasten
. Niet dus.
. Na 15 km was het wit al weg uit mijn ogen en had ik het internationaal noodnummer al in 3 talen van buiten geleerd
. tijd dus om mijn stereo toren in mijn oren te duwen en mijn eigen tempo te rijden. Een schonere sportieve zondag is moeilijk te bedenken. Schoon was het wel. Mijn fiets ook na de rit . Tis al een tijd geleden dat ie nog zo proper was aan de arrivee. De strandpassage lag er perfect bij. Dat komt gedeeltelijk door de aanvraag vanwege de Forumbikers om tijdelijk de golfbrekers weg te nemen, opgehoopte zandbergjes effen te steken alsook menige in de weg liggende plassen leeg te zuigen. Dit om de plaatselijke infermerie een berg werk te besparen. Nu nog alleen de betonblokjes die onder het zand verscholen zitten wegwerken en we kunnen de volgende keer veilig vertrekken
.
Vijf sterren in mijn notities bij "Koksijde 22-02-2015".
Cya
Vijf sterren in mijn notities bij "Koksijde 22-02-2015".
Cya
- Traxer
- Kerstman
Het was, zoals steeds, een toprit! Zeker in de winter, waar alles overal met een slijksausje bedekt wordt, is dit een super alternatief. De zee is in de winter zo al mijn thuisbasis. Organisatie, bepijling, bevoorrading en vooral: parcours TOP.
Dat betonblokje onder het zand, ja dat mag weg. Even contact gehad met mijn huisarts en zijn commentaar was: "tja, 1 à 2 gekneusde ribben - maar het is uwen eerste, tweede of derde keer niet, hé - je weet wat de doen..."
Graag tot volgend jaar, maar dan rij ik rond dat betonblokje...
Dat betonblokje onder het zand, ja dat mag weg. Even contact gehad met mijn huisarts en zijn commentaar was: "tja, 1 à 2 gekneusde ribben - maar het is uwen eerste, tweede of derde keer niet, hé - je weet wat de doen..."
Graag tot volgend jaar, maar dan rij ik rond dat betonblokje...
-
Nic_k_name
- Mountainbiker
Post by Nic_k_name »
Mooie dag om vliegles te krijgen met een piloot van tclubken.
Schitterende bevoorrading en tracks!
Dikke pluim!

Schitterende bevoorrading en tracks!
Dikke pluim!
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
Super leuke rit. fiets gewent aan het worden...
enige nadeel ik had beter niet van thuis vertrokken... mijn gat begon zeer te doen naar huis....
(ik woon tegen koolskamp.... dus een dikke 142km op de teller
)
enige nadeel ik had beter niet van thuis vertrokken... mijn gat begon zeer te doen naar huis....
(ik woon tegen koolskamp.... dus een dikke 142km op de teller
- steviejanneke
- Mountainbiker
Post by steviejanneke »
PS: er werden 2X foto's genomen ! enig idee waar deze te vinden zijn ??