22.02.2015 MTB toertocht Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 22.02.2015 MTB toertocht Koksijde
we waren met de moaten van plan om richting Annay te gaan, maar met de regenval van de laatste twee dagen en wetende wat we vorige week al in Flines voor de wielen kregen................................komen we morgenvroeg naar Koksijde, ook nog nooit gestart maar met de vele positieve commentaren op het forum!!!!! dus koksijde morgen +3
- bullsmbker
- Mountainbiker
Post by bullsmbker »
kom ook af voor een ritje in het zand, maar kan er niet en beetje vroeger gestart worden? ik ben namelijk en vroege vogel 
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
+1Fritsie wrote:Schitterend weer, prachtige tocht... en niet kunnen afkomen wegens ziekte.
Kvond em nog beter dan vorige jaren. Veel extras en veel nieuwe passages
Deed deugd om nog es te slingeren in de duinen na heel wa trainingen op de weg.
Deed deugd om nog es te slingeren in de duinen na heel wa trainingen op de weg.
prachttocht,stralende zon , heel veel offroad duinenplezier & een "propere" fiets :)
Volgens de relatief beperkte langste afstand was het toch een lastig ritje. In het begin onmiddelijk al de stijle klimmetjes, tikker direct in het rood
Gelukkig niet teveel tegenwind op het strand.
Volgend jaar zeker terug !
Volgens de relatief beperkte langste afstand was het toch een lastig ritje. In het begin onmiddelijk al de stijle klimmetjes, tikker direct in het rood
Gelukkig niet teveel tegenwind op het strand.
Volgend jaar zeker terug !
- blackie
- Mountainbiker
Zelfs met een beetje loopneus zou Fritsie hier kunnen genieten maar nu zal hij van Koen en Luc en de rest van de bende een jaar lang moeten horen wat hij gemist heeft.
Zelf ben ik met Kovan van thuis vertrokken en na een kapotte buitenland door den zoon verder geholpen om dan in volle vaart naar Koksijde te vliegen.
Een kwartiertje na uncle Sam vertrokken maar hem net niet kunnen inhalen
Prachtige tocht mede dankzij matthias en traxer. De bende werd in 2 gedeeld en ik trok het strootje van de minderbedeelden. Gelukkig!! Einde krachten binnengerold in de feestzaal en Bernardus hielp me erdoorheen.
Zelf ben ik met Kovan van thuis vertrokken en na een kapotte buitenland door den zoon verder geholpen om dan in volle vaart naar Koksijde te vliegen.
Een kwartiertje na uncle Sam vertrokken maar hem net niet kunnen inhalen
Prachtige tocht mede dankzij matthias en traxer. De bende werd in 2 gedeeld en ik trok het strootje van de minderbedeelden. Gelukkig!! Einde krachten binnengerold in de feestzaal en Bernardus hielp me erdoorheen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
TOP, zowel qua parcours, organisatie (fietsparking om U tegen te zeggen), een après met meer keuze dan in bepaalde café's, bevoorradingen met aquarius en veel te veel eten
...
NIKS, maar dan ook niks op aan te merken.
NIKS, maar dan ook niks op aan te merken.
Meeste werd hier reeds vermeld,
Vroeg genoeg van thuis uit vertrokken met Blackie zodat we om 8u konden meerijden met de forumbikerstrein.
Was voor mij hier ook de eerste maal, alsook de eerste strepen offroad van dit jaar na ook veel te veel baan gezien te hebben.
Toprit met voor elks wat wils!
Gearriveerd aan de finish met 117 singlespeed kilometers op de teller.
Kovan
Vroeg genoeg van thuis uit vertrokken met Blackie zodat we om 8u konden meerijden met de forumbikerstrein.
Was voor mij hier ook de eerste maal, alsook de eerste strepen offroad van dit jaar na ook veel te veel baan gezien te hebben.
Toprit met voor elks wat wils!
Gearriveerd aan de finish met 117 singlespeed kilometers op de teller.
Kovan