Rocky Mountain Vertex 999RSL: READY p8 ;-)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: Rocky Mountain Vertex 999RSL new pics p5!
Post by madskatingcow »
Ik laat me niet (meer) vangen, maar zou het soberder houden 
-
corragio
- Mountainbiker
Op de stickers dan bedoeld?
Ik heb ze nog ik het wit lijntje, volledig wit, donkergrijs lijntje.. Lol.. Ineens mr wat extra besteld vr indien ik wil veranderen/proberen...
Ik moet zeggen, de Roval wielset stond er het best in qua look volgens mij mr ja.. Is verkocht he...
Verder met de sworks zadelpen gaat hij al sober zijn he, zijn enkel die stickers dat hem drukker/levendiger maken..
Zonder was ook ok, mr te doods vr mij...
Dus mss dit met zwarte banden eens proberen, denk wel dat het nog levendig en agressief gaat staan
Ik heb ze nog ik het wit lijntje, volledig wit, donkergrijs lijntje.. Lol.. Ineens mr wat extra besteld vr indien ik wil veranderen/proberen...
Ik moet zeggen, de Roval wielset stond er het best in qua look volgens mij mr ja.. Is verkocht he...
Verder met de sworks zadelpen gaat hij al sober zijn he, zijn enkel die stickers dat hem drukker/levendiger maken..
Zonder was ook ok, mr te doods vr mij...
Dus mss dit met zwarte banden eens proberen, denk wel dat het nog levendig en agressief gaat staan
-
corragio
- Mountainbiker
I know mr kan momenteel niet rijden door verrokken ligamenten bij snowboarden zopas.. Dus prul ik er nog wat aan uit bezigheid tot ik ermee kan gaan knallen he...
En dan wil ik er niets meer aan moeten veranderen..
Als een bike me niet 200% aanstaat vliegt ie binnen de kortste keren weer in de verkoop.. Ken mezelf al wat
En is leuk gewoon om dit in topic te zwieren en zo meningen te vergelijken...
En dan wil ik er niets meer aan moeten veranderen..
Als een bike me niet 200% aanstaat vliegt ie binnen de kortste keren weer in de verkoop.. Ken mezelf al wat
En is leuk gewoon om dit in topic te zwieren en zo meningen te vergelijken...
-
M3-castrol
- Mountainbiker
Post by M3-castrol »
Stickers zijn beter zo....
Enkel het zadel vind ik wat minder...
-
corragio
- Mountainbiker
Dacht idd hetzelfde, wou absoluut een zadel met donkere rails erop, maar als dit idd vergelijk met de SLR titanium, dan oogt die toch beter dan de phenom..M3-castrol wrote:Stickers zijn beter zo....
Nog mr eens terugzetten dan als ik de zadelpen binnen heb, straks eens de banden int zwart proberen...
-
pathfinder
- Mountainbiker
Post by pathfinder »
Miss ook een gaan rijden. Das nog het mooiste aan een bike 
-
corragio
- Mountainbiker
Heb net hierboven ergens uitgelegd dat ik verplichte rust heb met men ligamenten die gerokken zijn bij een val van het snowboarden..pathfinder wrote:Miss ook een gaan rijden. Das nog het mooiste aan een bike
Zo spoedig mogelijk terug op de bike...
-
corragio
- Mountainbiker
Voor de skinwall haters 

Het heeft mss wel iets stoer dat zwart mr ik ben niet overtuigd tov de skinwall banden...
Als ik de Rocky zo zie dan twijfel ik al om hem weg te doen bij wijze van spreken... "Plaatje klopt iets niet aan"..
Mr bon, zo zien we het verschil ts de banden eens meteen he

Het heeft mss wel iets stoer dat zwart mr ik ben niet overtuigd tov de skinwall banden...
Als ik de Rocky zo zie dan twijfel ik al om hem weg te doen bij wijze van spreken... "Plaatje klopt iets niet aan"..
Mr bon, zo zien we het verschil ts de banden eens meteen he
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Nu die Enve stickers nog in het zwart, en stuurpen / stuur en zadelpen van hetzelfde merk (Check Syntace of Race Face, die hebben sobere kleuren). Allez, toch nog input gegeven, I quit
Bij mij moet het er boenk op zijn, met één of twee aanpassingen. Daarna begint het allemaal te vermoeiend te worden en sijpelt de twijfel door.
Als er zoveel getwijfeld wordt, ben je toch zelf niet helemaal overtuigd?
Bij mij moet het er boenk op zijn, met één of twee aanpassingen. Daarna begint het allemaal te vermoeiend te worden en sijpelt de twijfel door.
Als er zoveel getwijfeld wordt, ben je toch zelf niet helemaal overtuigd?