Roc 'd Azur 2015

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Roel K
Mountainbiker

Re: Roc 'd Azur 2015

Post by Roel K »

kawa wrote:
Zaskartje wrote:Vandaag ingeschreven voor het pakket van 2 wedstrijden!

Blijkbaar krijg je nu een code waarmee je 2 maand voor de Roc
moet kiezen welke wedstrijd je gaat rijden! Na ontvangst
heb je 14 dagen tijd om te bevestigen.

Vorig jaar kon je gewoon aanvinken wat je wou rijden,dat is
nu wel veranderd zo te zien..

Ik ben ook ingeschreven, heb toch kunnen kiezen.
(marathon en roc op zondag)

Volgens jouw beschrijving denk ik dat jij voor twee Roc evenementen hebt gekozen, niet alleen voor de Roc d'Azur.
Dat denk ik ook. Heb me ook ingeschreven en kon gewoon kiezen voor Roc en marathon...
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Hoe zit het eigenlijk met dat medisch getuigschrift?

Gewoon bij de huisdokter een papierke vragen ofwa?
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Je kan het uitprinten en dan door je huisdokter laten invullen.
Zaskartje
Mountainbiker

Post by Zaskartje »

Heb inderdaad iets verkeerd gedaan,voor 2 verschillende roc's ingeschreven!

Na 11j eerste keer dat ik da voor heb :(
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Op uw attest is het vooral belangrijk dat er in het frans staat dat je gekeurd bent om "deel te nemen aan competitie".
Vorig jaar stond dat er bij iemand van ons niet op en ze deden toch moeilijk.
Ik heb het dan wat uitgelegd en na wat over en weer gevraag bij de mensen die de nrs uitdeelden toch het pakket gekregen.
Als het een njet is sta je daar maar mooi te blinken.

Waar vind je dat formulier dat je kan laten invullen?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik heb de Engelstalige versie geprint vanaf de site. Laat mijn dokter het met zijn kattegeschrift invullen. Hoop da ze niet moeilijk gaan doen...
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

Die packs zijn iets nieuws en bedoeld voor mensen die naar verschillende roc evenementen afreizen, als je bv een 2-pack neemt kan je inschrijven voor een wedstrijd op roc d'ardenne en een wedstrijd op roc d'azur, het moet dus wel op 2 verschillende evenementen zijn.
Voordelen zijn de prijs, voorrang bij afhalen startnummers en je moet pas ongeveer 2 maand voordien inschrijven met een code die ze jou dan mailen, je kan dus langer wachten om te beslissen welke je gaat rijden indien je misschien nog zou twijfelen over de afstand ofzo, onafhankelijk of deze wedstrijd dan reeds volzet is of niet. Je zou ook in sommige gevallen je startgolf kunnen kiezen.
Als je dan op een van de evenementen 2 wedstrijden wil rijden dan moet je waarschijnlijk nu al direct apart voor een van de 2 inschrijven.
De roc all mountain is blijkbaar een toertocht en zou vroeger de Challenge geheten hebben.
Ik heb vorig jaar ook de Canyon roc marathon gereden en zou nu eventueel ook graag op 2 dagen rijden dus twijfel ik nog om eventueel voor de Mid Roc op vrijdag en de roc d'azur op zondag te gaan, of toch weer voor de roc marathon op vrijdag en de roc d'azur op zondag, al viel de marathon vorig jaar al redelijk zwaar uit...
En eigenlijk zijn de inschrijvingen toch wel echt prijzig als je vorig jaar zag dat je op de meeste bevoorradingen enkel plat water te drinken kreeg...

Grtz.
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

ik heb vorig jaar ook de franse versie van het attest van de site afgedrukt en door de huisdokter laten invullen en tekenen en dat was in orde.

Grtz.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

prideandglory1891 wrote:Op uw attest is het vooral belangrijk dat er in het frans staat dat je gekeurd bent om "deel te nemen aan competitie".
Vorig jaar stond dat er bij iemand van ons niet op en ze deden toch moeilijk.
Ik heb het dan wat uitgelegd en na wat over en weer gevraag bij de mensen die de nrs uitdeelden toch het pakket gekregen.
Als het een njet is sta je daar maar mooi te blinken.

Waar vind je dat formulier dat je kan laten invullen?
http://www.rocazur.com/fichiers_pdf/Cer ... icalFR.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

grt,
bip bip
Mat_23
Mountainbiker

Post by Mat_23 »

Eens zot gedaan en voor de eerste maal ingeschreven voor dit evenement!

op vrijdag Roc marathon en zondag roc d'azur.

Ben benieuwd!
Post Reply