hi
mooie wandeling vanmorgen Flines. Er waren 2.000 deelnemers en veel flamingo's. Reportage foto's en video hier. http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2015/Fe ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Regards
Zo 15/02/15 Flines Lez Raches :: Rando des Renards des Sable
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Re: Zo 15/02/15 Flines Lez Raches :: Rando des Renards des S
Post by Motorbiker »
Merci pour les photos et video
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb ook veel flamingo's gezien. En dingen ook : zwarte schapen en van die andere soort ook : roze olifantjes. Ik moest dan nog juist mijn Forumwagon aan dien TGV hangen
. Ik kwam zondag enkele PK's te kort. Raar want zaterdagavond had ik mij goed gesoigneerd. Die aperitief was wel een beetje aan de zware kant maar dat werd feilloos gecompenseerd door die zoete witte wijn . Misschien was die rode wijn over datum want aan die 2 Irish Coffie's gaat niet gelegen hebben. Dan nog 4 uur te laat in bed
. Na een km of 30 kreeg ik ferm tegen mijn tanden. Raar é . Die ellenlange zwaar lopende boerenslagen zullen er ook wel voor iets tussen hebben gezeten. Tis toch een stukske tsjolen op die stukken zulle. Maar daarom schrap ik die niet van mijn lijstje. Alleen mag het niet meer natter liggen dan nu het geval was. Die 3 terrils waren tof. De eerste was een opwarmertje. 3 km zwaaien en zwieren tussen de bomen. Op de 2 volgende zat er duidelijk meer swung in. Die laatste afdaling was zo erg niet. Er stond een groot bord maar ik weet nu nog altijd niet wat het wil zeggen
. Twas iets van :"descente dangereuse, vtt par pied ". Dat eerste was voorzekers reklame voor nen film, dat 2e iets van mtb via voetwegen; single tracks dus
. Rare jongens, die Fransen. Ik ga ook een notitie boekske aanleggen. Maar wat moet ik daar nu gaan inschrijven
. Terriltochten zijn altijd plezant . De keuze voor volgende week wordt aartsmoeilijk . Koksijde of terrils in Annay. Tga strootje trekken worden zaterdagavond peis ik.
Cya.
Cya.
filmkes zijn klaar
deel 1
" onclick="window.open(this.href);return false;
deel 2
deel 1
deel 2
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
De garmin stond heel zeker nog op de fiets en de fiets lag amper op 3 meter van ons verwijderd. Misschien is bellen naar de organisatie een optie.Motorbiker wrote:Ik heb me goed geamuseerd. Simpel, de wintermaanden maken van deze eerste over de grens altijd iets waar we naar uitkijken.
Lange verbindingstukken. Zwaar en allesbehalve leuk. Maar we proeven met mate waarvoor we naar Frankrijk komen. De fun lag nu nog iets te vettig om te rocken.
Maar er komt meer en beter.
Volgend jaar mag hij opnieuw in de agenda.
Wat die Garmin betreft, ben je zeker dat hij onderweg niet afgevallen is? Mogelijk is hij bij de Org. binnen gebracht. Zeker contact nemen.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
De garmin stond heel zeker nog op de fiets en de fiets lag amper op 3 meter van ons verwijderd. Misschien is bellen naar de organisatie een optie.Motorbiker wrote:Ik heb me goed geamuseerd. Simpel, de wintermaanden maken van deze eerste over de grens altijd iets waar we naar uitkijken.
Lange verbindingstukken. Zwaar en allesbehalve leuk. Maar we proeven met mate waarvoor we naar Frankrijk komen. De fun lag nu nog iets te vettig om te rocken.
Maar er komt meer en beter.
Volgend jaar mag hij opnieuw in de agenda.
Wat die Garmin betreft, ben je zeker dat hij onderweg niet afgevallen is? Mogelijk is hij bij de Org. binnen gebracht. Zeker contact nemen.