15/02 Schaffen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: 15/02 Schaffen
Post by koppigaard »
Ook geen fotograaf gezien, kan liggen aan mijn flitsende snelheid. Na jaren afwezigheid nog eens naar Schaffen afgezakt.Vond dit ook een mooie tocht, zeker goed berijdbaar.
Het mooi zat dan toch in het weer denk ik. Vond dit een zeer slappe bedoening vergeleken met de andere tochten in het Diestse.
Waarom werd zowat alles wat een beetje fun is, overgeslagen ? (Heesbos, Stenen Kot, Dassenaerde, Wallen ... ) Enkel een ingekorte passage op de Schellekesberg en voor de rest rechttoe rechtaan vlammen.
Beetje ontgoocheld
Waarom werd zowat alles wat een beetje fun is, overgeslagen ? (Heesbos, Stenen Kot, Dassenaerde, Wallen ... ) Enkel een ingekorte passage op de Schellekesberg en voor de rest rechttoe rechtaan vlammen.
Beetje ontgoocheld
Sluit mij hierbij aan..ook beetje ontgoocheldBiestie1 wrote:Het mooi zat dan toch in het weer denk ik. Vond dit een zeer slappe bedoening vergeleken met de andere tochten in het Diestse.
Beetje ontgoocheld
- phille
- Mountainbiker
ik ben van mening dat je elke TT organisatie moet bedanken voor hun organisatie, maar over de tocht van vandaag heb ik wel mijn bedenkingen
Dat de pijlen niet goed zichtbaar zijn (weet u nog dat we destijds van rood-wit naar geel-zwarte verkeerslichten zijn overgestapt) tot daar aan toe ... maar dat parcours kan ikzelf ook tekenen en vereist m.i. niet veel toelatingen
Zoals de Geert zegt, het weer was mooi, fantastisch zelfs !
Dat de pijlen niet goed zichtbaar zijn (weet u nog dat we destijds van rood-wit naar geel-zwarte verkeerslichten zijn overgestapt) tot daar aan toe ... maar dat parcours kan ikzelf ook tekenen en vereist m.i. niet veel toelatingen
Zoals de Geert zegt, het weer was mooi, fantastisch zelfs !
Holla gasten , zo slecht was het nu toch ook niet. Er werden inderdaad enkele mooie stukken "vergeten". Wel zou men beter dat zeer slechte stuk na enkele km's er uit laten . Het is bijna elk jaar van dat en jullie doen hier niemand een plezier mee , het brengt ook helemaal niks bij aan de TT. Hier moet toch makkelijk een alternatief voor te vinden zijn. Mens en machine zijn hier vragende partij. Voor ik het vergeet , de "Van Paemels" waren met 5 man aanwezig en hebben zich goed geamuseerd . Vergeet niet dat het nog maar februari is , dus nog altijd geen lente.
serieus vlamparcours?? Dan zedde gij goed in form, ik heb toch andere toestanden gezien bij velenVissie2 wrote:Schitterend weer, goed afgepijld en voor de rest een serieus vlamparcours! Gene fotograaf gezien trouwens
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Neen, de mooiste stukjes zijn niet aangedaan. die bedenking had ik me ook al gemaakt. Van de doortocht in Dassenaerde had ik meer verwacht. Misschien zit het blootleggen van Duitse loopgraven uit 1916 daar voor iets tussen. Zelf heb ik mij het systeem van he overstromingsgebied in Webbekom laten uitleggen via de geplaatste pancardes. Indrukwekkend. Een leerrijke dag, zowaar.