fiets kan je laten bijverzekeren bij je woningpolis of zoiets
maar dan is ie nog niet verzekerd bij diefstal bv tijdens een TT
het zijn just die verzekeringen die zoveel geld kosten
Diefstalverzekering
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Hoi,
ben momenteel ook aan het uitkijken naar een fietsverzekering. Is hierop nog een update gekomen? Zou een mogelijkheid zijn om eventueel via een fietsvereniging een verzekering te nemen? Heeft iemand daadwerkelijk zijn fiets verzekerd?
Mercikes!
ben momenteel ook aan het uitkijken naar een fietsverzekering. Is hierop nog een update gekomen? Zou een mogelijkheid zijn om eventueel via een fietsvereniging een verzekering te nemen? Heeft iemand daadwerkelijk zijn fiets verzekerd?
Mercikes!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Tuurlijk lees ik de voorgaande replies. Heb jij mijn vraag wel goed gelezen
? Na het telefoonnummer is geen opvolging meer, vandaar de vraag of iemand ondertussen daadwerkelijk zijn fiets heeft verzekerd, snappie 
Ik wou eens even een update geven over dit onderwerp omdat dit onderwerp mij heel erg interesseert.
Ik heb eens naar Anglo Belge gebeld en zij willen je fiets enkel verzekeren tegen diefstal.
Toen heb ik eens naar de fietsvakantiewinkel gebeld voor een fietsverzekering tijdens mijn vakantie.
Zij verzekeren enkel mensen uit Nederland of het grensgebied rond Nederland en mountainbikes verzekeren ze niet. Tenzij je natuurlijk van plan bent op vakantie met je mountainbike enkel op verharde wegen te rijden.
Tot zover.
Ik heb eens naar Anglo Belge gebeld en zij willen je fiets enkel verzekeren tegen diefstal.
Toen heb ik eens naar de fietsvakantiewinkel gebeld voor een fietsverzekering tijdens mijn vakantie.
Zij verzekeren enkel mensen uit Nederland of het grensgebied rond Nederland en mountainbikes verzekeren ze niet. Tenzij je natuurlijk van plan bent op vakantie met je mountainbike enkel op verharde wegen te rijden.
Tot zover.
Ik wou eens even een update geven over dit onderwerp omdat dit onderwerp mij heel erg interesseert.
Tot zover.
Tot zover.