Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: Herentals - Bloso
is er iemand vandaag of gisteren gaan rijden in kastel? Ik zou graag morge gaan maar als het er nog steeds zo slecht als zondag bijligt dan ga ik toch moeten passen.
Iemand parkoersupdate
Iemand parkoersupdate
ik ben em vandaag gaan rijden , en heb toch een paar mede bikers tegen gekomen.
Nu het lag er redelijk goed bij , alleen op sommige stukken wel diepte aangevroren sporen die echt wel hoog zijn ook.
ben er toch eren paar keer voor moeten afstappen in die bochten waar die echt te hoog komen.
Nu het lag er redelijk goed bij , alleen op sommige stukken wel diepte aangevroren sporen die echt wel hoog zijn ook.
ben er toch eren paar keer voor moeten afstappen in die bochten waar die echt te hoog komen.
-
andyphilips
- Mountainbiker
Post by andyphilips »
Idd, volledig gladgetrokken. woensdag lichtaart en herentals gedaan, was me dat een zware teleurstelling, vooral herentals dan. Dat bos is gewoon een bouw/sloop-werf. Alles is daar kapot, pure triestesse!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
zoals dat de laatste tijd erbij ligt, ...schande.
dat ze deels ontbossen door houtwinning, ok... maar de hoofdweg en bredere tussengangen alleen al... totaal naar de knoppen. gezwegen van al die mooie stukjes singletrachts die er lagen.
sommigen denken ook dat er veel meer gekapt is dan toegelaten.
de gemeente en Bosbeheer hebben in elk geval geen toezicht gehouden op de werken, en de staat waarin ze het hebben achtergelaten (staat paadjes en brandgangen)
dat ze deels ontbossen door houtwinning, ok... maar de hoofdweg en bredere tussengangen alleen al... totaal naar de knoppen. gezwegen van al die mooie stukjes singletrachts die er lagen.
de gemeente en Bosbeheer hebben in elk geval geen toezicht gehouden op de werken, en de staat waarin ze het hebben achtergelaten (staat paadjes en brandgangen)
daar ben ik het nu eens volledig mee eens se zonnekeSunn Xtreme wrote:zoals dat de laatste tijd erbij ligt, ...schande.
Idd!!!tek-zotic wrote:daar ben ik het nu eens volledig mee eens se zonnekeSunn Xtreme wrote:zoals dat de laatste tijd erbij ligt, ...schande.
Ik kom hier al meer dan 15 jaar met de mtb maar zoals het er nu bij ligt, heb ik nog nooit meegemaakt. Schandalig gewoon!
- Point7
- Mountainbiker
Hopelijk als alle werken achter de rug zijn worden de herstellingen uitgevoerd. Zolang ze nog moet kappen en sleuren met bomen heeft dat weinig zin.koen83 wrote:
Idd!!!![]()
Ik kom hier al meer dan 15 jaar met de mtb maar zoals het er nu bij ligt, heb ik nog nooit meegemaakt. Schandalig gewoon!
Dat stuk singletrack waar ze met de bobcat zijn doorgeweest is misschien al het begin van de herstellingen.
ik hoop ook da ze, nog meer gaan herstellen , kwas vandaag nog die rode bijgepakt en hij lag er nu toch wel heeeel slecht bij amai, serieuze sporen van die tracktors enzo ze.