Wat een vet machien.
Kwijl...
Niner RDO kermit green 29" small: sold
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
corragio
- Mountainbiker
Re: Niner RDO kermit green 29" small
Awel met de enve set en de onza banden kwam hij op een 8.5kg-8.6kg uit ongeveer...
Dus nog wel wat te winnen op de banden en wielen mr hoefde niet vr mij persoonlijk..
Maar de 8.1-8.2kg zal wel makkelijk haalbaar zijn denk ik. Zal eens zien met men crest setje en Roro/rara combi eind deze week...
De wielset komt nu in men rocky en een ztr/stans komt in de Niner.. Ik ga hem 1-10speed zetten met xx1 crank en dan xtr shadowplus achter.. Is beter qua gebruik/slijtage vr de winter dan..
En is dan een upgrade vr de rocky.. Beetje meer enve gehalte geven aan die fiets
Dus nog wel wat te winnen op de banden en wielen mr hoefde niet vr mij persoonlijk..
Maar de 8.1-8.2kg zal wel makkelijk haalbaar zijn denk ik. Zal eens zien met men crest setje en Roro/rara combi eind deze week...
De wielset komt nu in men rocky en een ztr/stans komt in de Niner.. Ik ga hem 1-10speed zetten met xx1 crank en dan xtr shadowplus achter.. Is beter qua gebruik/slijtage vr de winter dan..
En is dan een upgrade vr de rocky.. Beetje meer enve gehalte geven aan die fiets
-
corragio
- Mountainbiker
Re: Niner RDO kermit green 29" small: FOR SALE!!!
Euhm...JWP wrote:![]()
1st de S-Works weg voor ne Rocky. Dat was wel een goeie zet.
Nu de Niner weg. Begs the question: wat komt er in de plaats?
Heb nu de nieuwe Epic Sworks, de Rocky en een Fatboy nog...en de Tarmac Sworks... Zal wel genoeg zijn he...
Als ik nog eens ergens een sobre frameke mss op de kop kan tikken ofzo in small, zal zulks een winterprojectje worden..goedkoop en goed..
Maar wat centen recupereren want met al die aankopen hier... Pfieeeuuuwww