Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Negociator
- Mountainbiker
- Location: Trek 8000 - Niner Air 9 RDO - Cube agree GTC SL (race)
Re: Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Post by Negociator »
Super genoten van deze tocht.
Super organisatie (bevoorrading, parking, bepijling, parcour,...).
Super weer.
Tot volgend jaar!!
@El Toro Cycling Club: ni zagen hé, TIP: Koop een koersfiets.
Super weer.
Tot volgend jaar!!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Jokke, Phile, dat is dus hetgeen ik gisteren heb geprobeerd uit te leggen. Nog even bij vertellen dat dit stuk beter berijdbaar, droger, was dan langs het spoor.Davidoff wrote:Op een gegeven moment draaiden er wel meerdere personen terug op een doodlopend stuk in de weiden vlak na een spoorwegovergang.
Wij reden dan maar blind door en kwamen kort nadien terug een pijl tegen welke ons onder de spoorweg meteen naar links een baggerstuk op voerde.
We waren niet alleen dus ik vermoed dat daar een pijltje verdwenen was.
Awel ik had uwe post van uw 5 spatjes modder nog gelezen voor ik aan de tocht begon.....en moest er direct aan terugdenken toen we in't begin daar door da vies slijkstuk langs die grote baan (nadien door tunnelke) aan't baggeren waren. Dacht amai als da een referentie is dan gaan we hier nog iets meemaken hierJokke wrote:Na het afpijlen deze morgen hingen er amper 5 spatjes modder op onze bike.
De ondergrond was hard bevroren dus overal goed te rijden.
Tegen de late avond is het beginnen dooien en maar alleen de toplaag.
En daarstraks is het hier een beetje beginnen miezeren maar echt niet veel.
Ik kan natuurlijk niet zeggen wat er deze nacht nog allemaal gaat gebeuren maar toestanden zoals vorige week ga je zeker niet hebben.
Hopelijk tot morgen.
Proficiat aan organisatie! Vooral de goed aangeduide pechzone benummering viel me op, een voorbeeld voor andere organisaties.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
[/quote]
Proficiat aan organisatie! Vooral de goed aangeduide pechzone benummering viel me op, een voorbeeld voor andere organisaties.[/quote]
In Pellenberg gaven de pechzones ook het aantal kilometers weer dat je al had gereden. Handig voor wie zonder fietscomputer rijdt.
Proficiat aan organisatie! Vooral de goed aangeduide pechzone benummering viel me op, een voorbeeld voor andere organisaties.[/quote]
In Pellenberg gaven de pechzones ook het aantal kilometers weer dat je al had gereden. Handig voor wie zonder fietscomputer rijdt.
Mooie tocht,alleen zaten de benen niet mee, wat grieperig geweest dagen voordien.
De Geest was al gerecupereerd maar het lichaam.......... dus de wind was voor mij soms een dooddoener
Was ik de enige? Ik had geen noodnummer meegekregen.
Verder prima organisatie!
De Geest was al gerecupereerd maar het lichaam.......... dus de wind was voor mij soms een dooddoener
Was ik de enige? Ik had geen noodnummer meegekregen.
Verder prima organisatie!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Negociator wrote:Super genoten van deze tocht.
Super weer.
Tot volgend jaar!!
Ik zou zeggen: zet Uwen lunettes eens op en lees wat ik heb geschreven nog eens een keer over, dan komt U erachter dat ik waarschijnlijk net zoveel genoten heb als U en zo ook veel lof heb over deze organisatie, mocht U het na het lezen nog niet begrijpen, dan kan U natuurlijk ook iemand vragen om het voor te lezen
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Ga ik ook doen in april een vijfdaagse clinic in de Eifel....Z. wrote:El Toro Cycling Club HB wrote:De eerste kritische noot dan,![]()
Gast, ni klagen en gewoon techniek oefenen.
-
Negociator
- Mountainbiker
- Location: Trek 8000 - Niner Air 9 RDO - Cube agree GTC SL (race)
Post by Negociator »
Toch even een kameraad die kritische noot laten voorlezen. Kwestie van zeker te zijn hé.Ik zou zeggen: zet Uwen lunettes eens op en lees wat ik heb geschreven nog eens een keer over, dan komt U erachter dat ik waarschijnlijk net zoveel genoten heb als U en zo ook veel lof heb over deze organisatie, mocht U het na het lezen nog niet begrijpen, dan kan U natuurlijk ook iemand vragen om het voor te lezen![]()
En ge hebt gelijk, eigenlijk moeten de organisatoren een tocht uittekenen waar er geen wortels in kunnen komen blootliggen, om het doenbaar te houden in de toekomst. Top idee!
Ik zou mij toch eerder toeleggen op die toch wel specifieke sport die je beoefent: huis, tuin en keuken mtb'ken.
hier is mijn video
enjoy !
" onclick="window.open(this.href);return false;
enjoy !
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Vwoila, alles is opgeruimd. De potten en pannen afgewassen. De ZoeNKers gerecupereerd van een zwaar WE
Aan iedereen die ons met een bezoek vereerd heeft, bedankt.
En wij kunnen weeral beginnen met de organisatie van de TT 2016. Die zal voor een groot deel herwerkt worden zodat we jullie weer eens iets anders kunnen voorschotelen.
Bike ze.
Aan iedereen die ons met een bezoek vereerd heeft, bedankt.
En wij kunnen weeral beginnen met de organisatie van de TT 2016. Die zal voor een groot deel herwerkt worden zodat we jullie weer eens iets anders kunnen voorschotelen.
Bike ze.