Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
van gestel
- Mountainbiker
Re: Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Post by van gestel »
Het was een aangename kennismaking me de zoenk. Veel parkeerplaats. Knappe afdalingskes en pittige hellingen. Lekkere afstand van 65 km. Op het laatste nog redelijk wa volk gepasseerd die "Choco" waren. Ga me volgend jaar ook maar aan het 3luik wagen als ik de positieve commentaren daar over hoor. Tot volgend jaar jongens
Vandaag voor de eerste keer deze tocht gereden. 65km genieten was het.
Iets te snel vertrokken waardoor het batterijke toch halverwege leeg begon te geraken.
Iets rustiger gereden, en op het laatst beentjes helemaal leeg gereden op het cross parcours.
Super organisatie, doe zo verder.
Kom zeker terug. Tot volgend jaar.
Iets te snel vertrokken waardoor het batterijke toch halverwege leeg begon te geraken.
Iets rustiger gereden, en op het laatst beentjes helemaal leeg gereden op het cross parcours.
Super organisatie, doe zo verder.
Kom zeker terug. Tot volgend jaar.
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Meer moet dat niet zijn op een zondagvoormiddag, dank al alle Zoenkers en vrijwilligers voor alweer een vlekkeloze organisatie!
grt,
bip bip
grt,
bip bip
Een zeer mooie en verzorgde tocht gereden vandaag! Parcours lag er goed bij en alles was meer dan in orde! Eerste deelname hier, maar zeker niet de laatste :)
- cateye
- Mountainbiker
De geburen uit Overijse "MTB Overijse" waren er ook , door omstandigheden maar 45 km kunnen doen,maar zeer genoten, de Zoenkers doen dat altijd prima waarvoor dank!
En nu nog even geduld voor de mooiste en zwaarste tocht van Vlaams Brabant op 3 mei 2015 !
En nu nog even geduld voor de mooiste en zwaarste tocht van Vlaams Brabant op 3 mei 2015 !
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
het was even geleden dat ik nog eens een tt heb gereden
beentjes hebben het gevoeld op de 45 km
prima tt
tot de volgende
beentjes hebben het gevoeld op de 45 km
prima tt
tot de volgende
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ja, wat kan je hiervan zeggen. De Zoenkers hebben op een waardige manier dit Vl. Brabants triootje afgesloten. En vooral, ze hadden het weer mee. Ik heb mijn ding kunnen doen. De 65 bieden echt wel een meerwaarde, niet zomaar een ommetje over asfalt of beton. Ik heb Huldenberg, Pellenberg en de Zoenk op maximale afstand gebold en daar voel ik me goed bij. Volgend jaar, bij leven en welzijn, opnieuw op de agenda.
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
65 km gedaan. Niet de staat van het parcours, maar wel de wind was de grootste tegenstander vandaag.
Daardoor werd het aan het einde best zwaar.
Maar het was zalig fietsen.
En een nieuwe stuk leren kennen: het pittige klimmetje bij het weer inrijden van het Meerdaalwoud. Cool.
Daardoor werd het aan het einde best zwaar.
Maar het was zalig fietsen.
En een nieuwe stuk leren kennen: het pittige klimmetje bij het weer inrijden van het Meerdaalwoud. Cool.
35km, met heen-terug thuis is dat +50km. Leuke toertocht, perfecte organisatie, ....... .
Maar wat ik niet snap, is die afdaling over de betonweg en dan via singletrack naar boven. Het zal wel iets praktisch zijn, maar van de zoenkers had ik anders verwacht.
Maar wat ik niet snap, is die afdaling over de betonweg en dan via singletrack naar boven. Het zal wel iets praktisch zijn, maar van de zoenkers had ik anders verwacht.