Is dit crossparcours op het einde een technische "speeltuin"?
Muddevils zullen met een redelijke delegatie aan de start staan.
Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Tieltse Wielervrienden aanwezig!
http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- phille
- Mountainbiker
dit stuk zit telkenmale in de Soudal Classic die er word gereden, zo technisch als Bois des Reves is het niet, gewoon nog een leuke dood-doener als ze zeggenKevindv wrote:Is dit crossparcours op het einde een technische "speeltuin"?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Hoop dat ik eens gezond kan blijven de komende dagen, en dat het de komende dagen droog blijft, de voorbije weken waren niet echt motiverend om buiten te komen...
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik heb onlangs de cross in Heverlee op TV gevolgd en herkende onmiddellijk dat eeuwig stuk modder waar ik normaal gezien meer moeite mee heb dan de Sven den de Kevin. Maar het is echt wel de moeite om hier de laatste jus uit de benen te persen. Niet overslaan, zou ik zeggen, ook al hebben de afgelegde kilometers zoveel pijn gedaan. Dit is de Zoenk en die is niet af zonder dit monument.Dr.Gonzo wrote:Ik zou ze geen eten wilen geven, diegene die elk jaar net voor het crossparkoer binnenrijden.
Het is nochtans een leuk stukske.
kazzz wrote:Dit is wat ik moest horen séJokke wrote:Een top 5 ?
Maar als je denkt dat de 65 te zwaar is en de 45/55 liggen wel in je mogelijkheden, dan raad ik je aan om de 65 te volgen tot aan splitsing 7 (zie kaart op de website) en daar de 25-35 volgen.
:) Hele goeie tip!
Vind ik ook een prima tip.
Enig ideen aan hoeveel km we dan komen.
Betalen voor de lange afstand is dan ook maar normaal !!
- master j
- Mountainbiker
Zoals vanouds, de 65 voor de die hard united bikers 
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Post by Schoupabiker »
wat is de staat van het parkoers eigenlijk ...
het weer heeft zo raar gedaan de laatste weken dat ik niet meer weet hoe het in de vlaamse velden gesteld is
PS ik hoop dat ik er om 10u30 geraak, want vrouwlief vertrekt en moet haar wegbrengen
Dan wordt 10u30 ne nipte
het weer heeft zo raar gedaan de laatste weken dat ik niet meer weet hoe het in de vlaamse velden gesteld is
PS ik hoop dat ik er om 10u30 geraak, want vrouwlief vertrekt en moet haar wegbrengen
Dan wordt 10u30 ne nipte
Eerlijk denk ik dat het morgen er zeker drassig zal bijliggen. De temp ga stijgen, licht regenen en zeker als ge als laatste gaat vertrekken. Tzal denk ik voor iedereen op sommige momenten baggeren zijn.
Er komen een 14 tal muddevils uit Sint-Amands aan de start , veel succes gewenst !