Re: Zo 08/02/2015 Nieuwpoort :: 6e Duin-Strand-Poldertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Carlito 11
- Mountainbiker
Post by Carlito 11 »
Aanwezig... En dan terug naar onze stand opbde bouwbeurs, lekker werken op zondag.
@spiermassa, bedankt voor de filmpjes
@spiermassa, bedankt voor de filmpjes
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Wij starten om 07.30H al voor de 27 en rond 09.00H dan voor de 50.
Mocht inschrijving nog niet open zijn zweer ik op mijn plechtig zielke dat we dan rond 09.00H wel betalen voor beide
Mocht inschrijving nog niet open zijn zweer ik op mijn plechtig zielke dat we dan rond 09.00H wel betalen voor beide
Mooie tocht, veel wind! Gekozen voor 40km, uiteindelijk 36km op de teller.
Volgende week zaterdag allen welkom op de 5de Poldertocht te Oudenburg
Meer info: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=130215" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgende week zaterdag allen welkom op de 5de Poldertocht te Oudenburg
Meer info: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?f=2&t=130215" onclick="window.open(this.href);return false;
-
plummecrosser
- Mountainbiker
Post by plummecrosser »
Jabbeke, Lichtervelde en vandaag Nieuwpoort, zou niet direct kunnen zeggen welke de zwaarste was, mooie tocht en wel veel geluk gehad vandaag dat twee mtb me meenamen op de lange strand strook naar Nieuwpoort toe, net het groepje gemist van de Dunekeuntjes en dan maar alleen met amper 16 km per uur op de teller en gewoon kapot gaan tot die twee brave mtb ers me meenamen maar dan met iets rond de 22km p/h op de tellers, bedankt jongens zonder u was ik nu nog altijd bezig op het strand.
Goede organisatie al was er even paniek op de eerste bevoorrading, gebrek aan drank en denk iets te weinig manschap om de drukte op te vangen, je kunt nooit weten hoeveel er komen denk terug aan de tocht in Gits waar de twee mensen aan de bevoorrading bijna niemand zagen en voldoende hadden.
Wat ik wel miste was een bordje na de splitsing u bevind zich op de......km, verder geen probleem, het was leuk, alles was te doen om te rijden en leuke voormiddag en bus shampoo en dat alles voor 4 euro, bedankt en volgend jaar zijn we terug van de partij
Goede organisatie al was er even paniek op de eerste bevoorrading, gebrek aan drank en denk iets te weinig manschap om de drukte op te vangen, je kunt nooit weten hoeveel er komen denk terug aan de tocht in Gits waar de twee mensen aan de bevoorrading bijna niemand zagen en voldoende hadden.
Wat ik wel miste was een bordje na de splitsing u bevind zich op de......km, verder geen probleem, het was leuk, alles was te doen om te rijden en leuke voormiddag en bus shampoo en dat alles voor 4 euro, bedankt en volgend jaar zijn we terug van de partij
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
frankyvw wrote:Vandaag in nieuwpoort gereden de 27+50km en ben choco!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 1e doortocht lag alles nog iets vettiger (al is vettig zwaar overdreven), bij 2e was dit als stukken beter.
Maar toch genoten.
Mssch 1 tip voor de organisatie , ventilatorke op het strand andere richting doen blazen AUB
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Re: Zo 09/02/2014 Nieuwpoort :: 5e Duin-Strand-Poldertocht
Post by Herder Alex² »
Ik kom regelmatig naar de kust om er te biken, Koksijde, De Panne, Oostduinkerke, maar om één of andere reden had ik nog nooit de Nieuwpoortse organisatie gereden. Na het zien van filmpje nr 1 had ik dan ook een wow-gevoel. Eens iets nieuws. Een militair domein of zo? Maar ... het parcours 2015 was toch gans anders dan 2012. Zeg niet dat ik een stuk gemankeerd heb héspiermassa wrote:miljaaaaaaar ik kan deze mooie tocht niet rijden wegens gebroken voet en been![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik kan deze tocht wel aanraden hier beeld van 2012
" onclick="window.open(this.href);return false;
Fat is the new path