Ironbike Italië 2015
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Diet
- Mountainbiker
- Location: Sobre Spam 2012/Sobre Spam 2013/Grand Canyon AL SLX 29
Re: Ironbike Italië 2015
@em deka: Dat moet na die felbevochten Ironbike geweest zijn
Zal me plezier doen als je er bij bent. Nog niet ingeschreven neem ik aan want Bettina had vorige behalve Elias en mezelf nog geen Belgische inschrijvingen ontvangen. Ik kijk er naar uit. Heb intussen wel vervoer via masterj. Is wel leuk als er nog wat Belgen op het appèl zijn om mekaar wat op te peppen. (en af en toe eens een tent op te zetten voor de laatkomers).
Jaja ... toen werden er nog serieuze lappen op gegevenDiet wrote:@em deka: Dat moet na die felbevochten Ironbike geweest zijnZal me plezier doen als je er bij bent. Nog niet ingeschreven neem ik aan want Bettina had vorige behalve Elias en mezelf nog geen Belgische inschrijvingen ontvangen. Ik kijk er naar uit. Heb intussen wel vervoer via masterj. Is wel leuk als er nog wat Belgen op het appèl zijn om mekaar wat op te peppen. (en af en toe eens een tent op te zetten voor de laatkomers).
Na een maand twijfelen heb ik me gisteren ingeschreven ... mijn 2 kompanen van vorige keer zal ik niet gemotiveerd krijgen vrees ik.
Voor vervoer geen probleem, mijn aanbod blijft gelden (ik heb plaats voor 3 personen).
Ivm de tent ... zelfde afspraak als vorige keer?
- Diet
- Mountainbiker
@em deka: sorry man, dit jaar slaap je alleen in je tent
Nee serieus, kan hopelijk geregeld worden. Conditie zal niet geweldig zijn maar hopelijk toch goed genoeg voor IB. Uiteindelijk is het toch maar 2seconds dat ik sneller daar moet zijn hé. Kijk er al naar uit.
@ Diet: zal hetzelfde doen voor jou, als ik eens voor u finish
Mijn doel is uitrijden, niet te begrijpen als officieel finishen ... Training start dit weekend.
- master j
- Mountainbiker
Mannen die er lappen op geven...
Met drie naar ginder rijden zal wel lukken.
Ter plaatse zal ik me dan wel opofferen om onderweg de verloren drinkbussen te collecteren, met het gedacht dat mijn tentje al op een goede plaats staat, bij aankomst
Ter plaatse zal ik me dan wel opofferen om onderweg de verloren drinkbussen te collecteren, met het gedacht dat mijn tentje al op een goede plaats staat, bij aankomst
- Diet
- Mountainbiker
Klinkt als een goed team. Als Elias nu ook nog een masseuse meebrengt dan is het geklonken. Enkel nog wat serieuzer beginnen trainen...
Dus gij trekt naar IB zonder mij te verwittigen, moet ik onthoudenmaster j wrote:Mannen die er lappen op geven...
Wanneer wordt dat toerke gereden ?
Btw: aan uw medereizigers : autotrip met master j vergt wat extra geduld. Vrachtwagens die U passeren behoren tot de mogelijkheid
- master j
- Mountainbiker
@Biestie, waar blijft dat antwoord op die sms?
En ondertussen is mijn wagen gemaakt en heb ik een tweede, grotere bijgekocht
Die vrachtwagens... hing er ook vanaf wie aan het stuur zat... Vooral kwestie van de bergaf energie zo lang mogelijk optimaal te gebruiken, uitgezonderd de Brennerpass dan.
En ondertussen is mijn wagen gemaakt en heb ik een tweede, grotere bijgekocht
Die vrachtwagens... hing er ook vanaf wie aan het stuur zat... Vooral kwestie van de bergaf energie zo lang mogelijk optimaal te gebruiken, uitgezonderd de Brennerpass dan.