Za 7 februari 2015 Balen 22ste Bosveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kempeneer
Mountainbiker

Re: Za 7 februari 2015 Balen 22ste Bosveldtoertocht

Post by kempeneer »

[quote="bettes"]Ik ga er ook zijn met de singlespeed... Dus iedereen gelieve wat snelheid te houden bij korte hellingen... Dat maakt mijn leven wat makkelijker!

respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!
dennisVO
Mountainbiker

Post by dennisVO »

Beny wrote:
dennisVO wrote:don't mind me.
ik reageer gewoon om op de hoogte te blijven.
Abonneer op dit onderwerp staat onderaan de pagina :wink:
super, merci!
weer iets bijgeleerd 8)
Michiel76
Mountainbiker

Post by Michiel76 »

kempeneer wrote:
bettes wrote:Ik ga er ook zijn met de singlespeed... Dus iedereen gelieve wat snelheid te houden bij korte hellingen... Dat maakt mijn leven wat makkelijker!
respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!
Zegt ie tegen een singlespeeder... :P
Volgens mij was het meer semi-grappig bedoeld..

Ik ben er waarschijnlijk ook. Ook op de singlespeed.
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

Is het weer zo dat de eerste helft van de toch volledig over de keiheuvel gaat en de bevoorrading vlak bij de start ligt?
Dan kan ik weer 2x (of 3x) de kleine toer rijden.
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

kempeneer wrote: respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!
Michiel heeft gelijk... Als ge rap wilt rijden is een vast verzet niet echt een winner ;) 34-18 en force is mijn volledige versnellingsbak!

In Leopoldsburg ging het ook, maar het doet serieus pijn als ge in het wiel zit en die voor u schakelt stevig terug om een bergje op te rijden. Dan hoort ge het kraakbeen van uw knieën rond uw oren vliegen. #momentumisuwvriend
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Glennvh wrote:Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..
Vorig jaar had de organisatie de eerste helft van het parcours sneeuwvrij geborsteld... Zegt dat genoeg ;-)

Hier in de kempen is er zandgrond dus van modder etc zal het superreuze meevallen!
Glennvh
Mountainbiker

Post by Glennvh »

bettes wrote:
Glennvh wrote:Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..
Vorig jaar had de organisatie de eerste helft van het parcours sneeuwvrij geborsteld... Zegt dat genoeg ;-)

Hier in de kempen is er zandgrond dus van modder etc zal het superreuze meevallen!
Ja aan die sneeuw konden ze iet doe, de regen die kunnen ze moeilijk opzuige he :-D
De zandgronden dat wist ik van ginds, maar we moeten een uurke bollen, dus vandaar mijn vraag, want rij die streek wel heel graag, dus hoogstwss tot zaterdag ! (o)
sam2300
Mountainbiker

Post by sam2300 »

Ben ook nog aant twijfelen... Heel de week nog overwegend droog precies? Het is natuurlijk de vraag of de grote hoeveelheden neerslag van de voorbije maand zo snel verteerd zijn.

Zitten er een paar "funstukjes" in?
symphysodon
Mountainbiker

Post by symphysodon »

Gisteren het eerste deel gereden. Buiten hier en daar een vettig stuk waar je nog goed kan rond rijden, ligt alles er goed bij. Het tweede stuk heb ik niet gedaan maar zal niet veel slechter zijn.

Van regen heeft deze zandgrond geen last...
Post Reply