[quote="bettes"]Ik ga er ook zijn met de singlespeed... Dus iedereen gelieve wat snelheid te houden bij korte hellingen... Dat maakt mijn leven wat makkelijker!
respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!
Za 7 februari 2015 Balen 22ste Bosveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dennisVO
- Mountainbiker
Re: Za 7 februari 2015 Balen 22ste Bosveldtoertocht
super, merci!Beny wrote:Abonneer op dit onderwerp staat onderaan de paginadennisVO wrote:don't mind me.
ik reageer gewoon om op de hoogte te blijven.
weer iets bijgeleerd
Zegt ie tegen een singlespeeder...kempeneer wrote:respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!bettes wrote:Ik ga er ook zijn met de singlespeed... Dus iedereen gelieve wat snelheid te houden bij korte hellingen... Dat maakt mijn leven wat makkelijker!
Volgens mij was het meer semi-grappig bedoeld..
Ik ben er waarschijnlijk ook. Ook op de singlespeed.
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
Is het weer zo dat de eerste helft van de toch volledig over de keiheuvel gaat en de bevoorrading vlak bij de start ligt?
Dan kan ik weer 2x (of 3x) de kleine toer rijden.
Dan kan ik weer 2x (of 3x) de kleine toer rijden.
- bettes
- Mountainbiker
Michiel heeft gelijk... Als ge rap wilt rijden is een vast verzet niet echt een winnerkempeneer wrote: respect voor iedereen he, ook voor hen die niet voor hun 'gemiddelde' op de fiets kruipen!
In Leopoldsburg ging het ook, maar het doet serieus pijn als ge in het wiel zit en die voor u schakelt stevig terug om een bergje op te rijden. Dan hoort ge het kraakbeen van uw knieën rond uw oren vliegen. #momentumisuwvriend
- Glennvh
- Mountainbiker
Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..
- bettes
- Mountainbiker
Vorig jaar had de organisatie de eerste helft van het parcours sneeuwvrij geborsteld... Zegt dat genoegGlennvh wrote:Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..
Hier in de kempen is er zandgrond dus van modder etc zal het superreuze meevallen!
- Glennvh
- Mountainbiker
Ja aan die sneeuw konden ze iet doe, de regen die kunnen ze moeilijk opzuige hebettes wrote:Vorig jaar had de organisatie de eerste helft van het parcours sneeuwvrij geborsteld... Zegt dat genoegGlennvh wrote:Wat voor omloop mogen we daar verwachten, met de regen/ijs/sneeuw die er nu al een tijdje uitvalt..![]()
Hier in de kempen is er zandgrond dus van modder etc zal het superreuze meevallen!
De zandgronden dat wist ik van ginds, maar we moeten een uurke bollen, dus vandaar mijn vraag, want rij die streek wel heel graag, dus hoogstwss tot zaterdag !
Ben ook nog aant twijfelen... Heel de week nog overwegend droog precies? Het is natuurlijk de vraag of de grote hoeveelheden neerslag van de voorbije maand zo snel verteerd zijn.
Zitten er een paar "funstukjes" in?
Zitten er een paar "funstukjes" in?
-
symphysodon
- Mountainbiker
Post by symphysodon »
Gisteren het eerste deel gereden. Buiten hier en daar een vettig stuk waar je nog goed kan rond rijden, ligt alles er goed bij. Het tweede stuk heb ik niet gedaan maar zal niet veel slechter zijn.
Van regen heeft deze zandgrond geen last...
Van regen heeft deze zandgrond geen last...