Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phille
- Mountainbiker
Re: Zondag 8/2 ZoeNK Tocht Heverlee
tracks zijn beschikbaar, we geven ook steeds een kaart ter beschikking voor de mensen zonder GPS toestel of liever de zaken bekijken op een pdf
http://zoenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op het bdb http://www.bdb.be/" onclick="window.open(this.href);return false; zijn alle voorspellingen bijna als betrouwbaar gemarkeerd, komt daarbij dat het 's nachts ook nog eens durft doorvriezen dus kan alles droog genoeg geraken
Zaterdag zullen we een status posten van het parcours
http://zoenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op het bdb http://www.bdb.be/" onclick="window.open(this.href);return false; zijn alle voorspellingen bijna als betrouwbaar gemarkeerd, komt daarbij dat het 's nachts ook nog eens durft doorvriezen dus kan alles droog genoeg geraken
Zaterdag zullen we een status posten van het parcours
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Een top 5 ?
De kidstoer vergelijken met de 65 is m.i. niet mogelijk.
't Is simpel : hoe langer hoe zwaarder de tocht wordt.
Maar als je denkt dat de 65 te zwaar is en de 45/55 liggen wel in je mogelijkheden, dan raad ik je aan om de 65 te volgen tot aan splitsing 7 (zie kaart op de website) en daar de 25-35 volgen.
Je passeert dan wel de twee bevoorradingen en ik hoop dan ook dat jullie zo fair zijn om te betalen voor de grote toer. Anders ....
Dan heb je alle mooiste, maar ook de zwaarste
stukken in je tocht.
Als je echt leeggereden bent kan je nog altijd het crossparcours op de kazerne skippen, maar dan ga je wel niet met een "Ik heb in Nys/Pauwels/ .... zijn spoor gereden" gevoel naar huis
Het weer ziet er in ieder geval goed uit deze week. Dus duimen maar.
De kidstoer vergelijken met de 65 is m.i. niet mogelijk.
't Is simpel : hoe langer hoe zwaarder de tocht wordt.
Maar als je denkt dat de 65 te zwaar is en de 45/55 liggen wel in je mogelijkheden, dan raad ik je aan om de 65 te volgen tot aan splitsing 7 (zie kaart op de website) en daar de 25-35 volgen.
Je passeert dan wel de twee bevoorradingen en ik hoop dan ook dat jullie zo fair zijn om te betalen voor de grote toer. Anders ....
Dan heb je alle mooiste, maar ook de zwaarste
Als je echt leeggereden bent kan je nog altijd het crossparcours op de kazerne skippen, maar dan ga je wel niet met een "Ik heb in Nys/Pauwels/ .... zijn spoor gereden" gevoel naar huis
Het weer ziet er in ieder geval goed uit deze week. Dus duimen maar.
Last edited by Jokke on Wed 04 Feb 2015 18:31, edited 1 time in total.
Dit is wat ik moest horen séJokke wrote:Een top 5 ?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
In het spoor van Pauwels te hebben gereden... nu doe je mij wel te veel eer aan, Jokke. Maar toch bedankt, ben ontroerd.Jokke wrote: Als je echt leeggereden bent kan je nog altijd het crossparcours op de kazerne skippen, maar dan ga je wel niet met een "Ik heb in Nys/Pauwels/ .... zijn spoor gereden" gevoel naar huis![]()
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Een goed gedacht is veel waard hé Koppigaard. 
- phille
- Mountainbiker
het crossparcours is het einde van de tocht en is sowieso opgenomen in de 45-55-65kever69 wrote:Gaan dan alle afstanden over het cross-parcours? of enkel de langste afstanden?
Als je dus op de kleinere afstanden bent en de laatste spltsing tegenkomt (deze aan het kerhof) dan kan je nog opteren om mee te rijden
Of de mensen van de 45-55-65 als het bobijntjeleeg is kan je rechtdoor binnenrijden