Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
-
Kevindv
- Mountainbiker
Re: Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
En wat is dan ongeveer de bandenspanning?el stevo wrote:Zoals ik dus al zei: nee :) ik kies de combo roro - rara omdat je daar overal goed met uit de voeten kunnen... een heel jaar door. Ik verander juist de bandendruk een beetje. Minder tijd werken aan je fiets = meer tijd rijden op je fiets
Zowel drogere parcours als iets vettigere.
Te vettig, dan ga ik liever op de baan toerke doen, want te veel drek is voor niks goed.
Ik weeg 70kg.
Momenteel steek ik 2bar achter en 1,8 á 1.9 vooraan.
Ik rij wel met binnenbanden, niet tubeless.
- TimDC
- Mountainbiker
Zou liever naar Pellenberg (zeer mooie tocht) of Kalmthout gaan maar de weersvoorspelling is weer niet goed.blade wrote:ja mannen wie gaat er mee naar hamme zoggemet de mtb naar daar he
Ik ben een gevoelsmens :) Ik pomp die op en zorg ervoor dat ik een beetje kan induwen. En als ik rij en ik voel dat hem niet te goei rij, dan laat ik wat lucht vliegen. Ik ben even gaan controleren en ik rij nu rond met 1.3 bar vooraan, achteraan zal het iets meer zijn. Ik weeg wel 63 kilo en rij tubeless. Dat is nu wel heel weinig omdat ik nu vooral in de bossen rij waar ik continue moet draaien en keren en waar ik dus veel grip wil hebben, zeker als het er wat nattekes bij ligt. Als het droger is, zal ik hem mss op 1.5 a 1.6 bar zetten. Ik geloof niet dat ik meer dan 1.8 bar steek wanneer ik mountainbike. Alleen als ik op de baan rij, zet ik hem ongeveer op 2.5 bar.Kevindv wrote:En wat is dan ongeveer de bandenspanning?el stevo wrote:Zoals ik dus al zei: nee :) ik kies de combo roro - rara omdat je daar overal goed met uit de voeten kunnen... een heel jaar door. Ik verander juist de bandendruk een beetje. Minder tijd werken aan je fiets = meer tijd rijden op je fiets
Zowel drogere parcours als iets vettigere.
Te vettig, dan ga ik liever op de baan toerke doen, want te veel drek is voor niks goed.
Ik weeg 70kg.
Momenteel steek ik 2bar achter en 1,8 á 1.9 vooraan.
Ik rij wel met binnenbanden, niet tubeless.
Ik ga zondag morgend naar Wuustwezel.
http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... rkenbeek-0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... rkenbeek-0" onclick="window.open(this.href);return false;