De Pro-Bikers zullen er voltallig aanwezig zijn!
tot dan
Post by Pro-bikertje »
Post by liebherr 914 »
Post by Scott driver »
Post by spiermassa »
ge moetn deze zekers doen ,anders dan den haan maar veel duinen en singeltracks.Iets meer polders maar het geheel is gewoon af........alleen die laatste strook vorig jaar ploeteren rond het sportplein helemaal op tlaatstHans76 wrote:Is deze vergelijkbaar met De Haan? Weinig tot geen polders en veel duinen en strand?
Post by spiermassa »
Post by liebherr 914 »
+1 Ik kan dit alleen maar bevestigen, zeer mooie tochtspiermasa wrote:ge moetn deze zekers doen ,anders dan den haan maar veel duinen en singeltracks.Iets meer polders maar het geheel is gewoon af........alleen die laatste strook vorig jaar ploeteren rond het sportplein helemaal op tlaatstHans76 wrote:Is deze vergelijkbaar met De Haan? Weinig tot geen polders en veel duinen en strand?![]()
ik post nog filmkes dan wordt het duidelijker
Laat ik mijn vraag anders stellen : zal ik overal doorgeraken met zomerbandjes met weinig profiel (Thunder Birds)?liebherr 914 wrote:+1 Ik kan dit alleen maar bevestigen, zeer mooie tochtspiermasa wrote:ge moetn deze zekers doen ,anders dan den haan maar veel duinen en singeltracks.Iets meer polders maar het geheel is gewoon af........alleen die laatste strook vorig jaar ploeteren rond het sportplein helemaal op tlaatstHans76 wrote:Is deze vergelijkbaar met De Haan? Weinig tot geen polders en veel duinen en strand?![]()
ik post nog filmkes dan wordt het duidelijker