ZO 01/02/2015 Pellenberg :: 7° Hoogste Punt toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: ZO 01/02/2015 Pellenberg :: 7° Hoogste Punt toertocht
Voorlopig ziet het er zo uit voor zondag :

-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Vertrekken tussen 13 en 19 u, onder een stralende zon en aan positieve temperaturen: schrijf me al maar op vanaf 13.30 u... zal ter plaatse betalen.
Als je dan ook de pijltjes meebrengt dan moeten wij ze niet meer afbrekenkoppigaard wrote:Vertrekken tussen 13 en 19 u, onder een stralende zon en aan positieve temperaturen: schrijf me al maar op vanaf 13.30 u... zal ter plaatse betalen.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Amaai, dan gaat het weersvooruitzicht nog hard moeten veranderenbulls68 wrote:Ik heb het weer van vandaag ook voor komende zondag besteld: "zonnig - droog - 8 graden - licht briesje"ideaal om te mtb'en
![]()
Als er nu al twee van de 4 geleverd worden zijn we al content, liefst de eerste twee
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Gisteren (dinsdag avond) onze laatste vergadering gehad. Nog heel wat praktische zaken te bespreken.
Ook vandaag is het nog niet helemaal zeker hoe het weer op zondag zelf zal zijn. Droog in de voormiddag, dat is zeker, maar vriezen ???
Vanaf morgen zitten we op het terrein zelf.
Vrijdag avond geven we zeker een update over het parkoers.
Ook vandaag is het nog niet helemaal zeker hoe het weer op zondag zelf zal zijn. Droog in de voormiddag, dat is zeker, maar vriezen ???
Vanaf morgen zitten we op het terrein zelf.
Vrijdag avond geven we zeker een update over het parkoers.
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Na Huldenberg terug de smaak te pakken , bij deze aanwezig !!
Misty,
Misty,
Hello,
Wij komen met de fiets vanuit Haacht. Waar kunnen we best aanpikken op de toer ? Ergens in Holsbeek ?
Betalen kunnen we aan de bevoorrading of aan de start.
Thx.
Wij komen met de fiets vanuit Haacht. Waar kunnen we best aanpikken op de toer ? Ergens in Holsbeek ?
Betalen kunnen we aan de bevoorrading of aan de start.
Thx.
Iemand een idee of het haalbaar is om met de trein te komen? Fiets op de trein tot station Leuven en dan nog even tot de startplaats bollen..
Ik heb een abonnement tot in Leuven dus ik zou gewoon moeten betalen voor de fiets en dat is denk ik 8 euro voor een dagticket. Het is dat of niet komen
Ik heb een abonnement tot in Leuven dus ik zou gewoon moeten betalen voor de fiets en dat is denk ik 8 euro voor een dagticket. Het is dat of niet komen
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Heeft het gisteren gewaaid in Pellenberg?
ja dus...
deze knoert is gesneuveld, net over ons parcours natuurlijk
" onclick="window.open(this.href);return false;
ja dus...
deze knoert is gesneuveld, net over ons parcours natuurlijk
" onclick="window.open(this.href);return false;