Ben op zoek naar een goede werkplaatsstandaard voor onderhoud MTB, en die na een paar beurten niet uit elkaar valt
Liefst niet duurder dan 100Euro.
Graag jullie ervaringen.
Bedankt.
Post by KrisMaes76 »
Post by KrisMaes76 »
Op de franstalige Decathlon site zie ik wel veel negatieve reviews die getuigen van problemen met de plastieke ring onderaan die zeer snel kapot gaat, waardoor de standaard onbruikbaar wordt.KrisMaes76 wrote:De klem kan je met een snelkoppeling loszetten en onbeperkt ronddraaien. Met een draaiknop regel je de opening van de klem zodat verschillende maten van buizen geklemd kunnen worden.
Het materiaal van de klem is vrij zacht, nog geen krassen op mn 3 alu frames gehad.
Er zit onder en boven in de klem een uitsparing, zodat kabels op de fietsbuis niet platgenepen worden.
Hoogte van de klem is regelbaar zodat je gemakkelijk aan de onder- of bovenkant van je fiets kan werken.
Je kan de klem ook naar omhoog kantelen en de poten inklappen, zodat de standaard compact is om weg te zetten.
De standaard weegt wel wat, maar is ook wel nodig om je fiets stabiel te houden.
als dit me geen kortingsbon van decathlon oplevert, dan weet ik het ook niemeer :)