Aan iedereen dank om toch te komen en WIJ hopen dat jullie ervan hebben genoten ! Volgend jaar zijn we weer van de partij !
En we zijn geen blaffende honden, we zijn allemaal vrijwilligers die kosteloos, weken, maanden aan een stuk, aan een evenement werken waarvan de meesten niet kunnen veronderstellen hoeveel werk hieraan vooraf gaat ! MAAR we doen het met plezier omdat we een liefde hebben voor de fiets en als er geen vrijwilligers zijn dan zal er ook geen tourtocht zijn. Klinkt misschien allemaal cliché maar zo is het het.
Zijn er blaffende honden, kan best zijn, ik was er niet bij. Was het doorsturen terecht, ik weet het niet, met ne goeie babbel was het allicht opgelost geweest ? Wat ik wel weet is dat een simpel mailtje op voorhand wonderen kan verrichten, je eerst inschrijft voor de wasbeurt ook (zeker als je al ervaren had dat er controle was). Maw, voor een vrijwilliger is het een dilemma , doorlaten of toch bedienen. Niet simpel en de ene zal het al wat communicerender doen dan een andere.
Al eens nagedacht hoeveel het kost om die nrs te laten maken ? Waarom doen we dit allemaal als we gewoon iedereen bedienen, ook die zonder nr ? Hoe moeten we dat aanpakken, allemaal privileges ?
Geef een tip, we horen het graag !
Belangrijk, als je geen nr hebt, dan ben je ook niet ingeschreven dus ook niet verzekerd of je moet een jaarvergunning hebben. Maar als we dat ook allemaal onderweg moeten gaan controleren dan kunnen we beter iedereen zonder inschrijvingen laten vertrekken.
Aan allen, merci om te komen en hopelijk tot volgend jaar !
@ Pellenberg en Heverlee, VEEL succes gewenst, ik zal er zijn vanaf de start, zo heb ik wat meer km's