drummer wrote:Afwezigen hadden dik ongelijk! Heel toffe tocht! Zijn vroeger gestart en ondanks hier een daar wat gladde plekjes (beetje profiel en niet teveel druk doen wonderen) overal goed berijdbaar. Zalige temperatuur, geen wind, geen slijk en geen volk (op dat moment): Top dus.
Tweede bevoorrading komt wat laat voor de 55/65 km maar daar gaan we niet om zeuren.
Eerste maal warme Etixx gedronken (geen bijwerkingen van gehad).
Pistoleke aan de aankomst smaakte maar is nooit 2.50 euro waard, sorry.
Beste, Keith Moon, Charlie Watts of Phil Collins,
u heeft helemaal gelijk wat betreft dat het in Huldenberg tof fietsen is en dat ze daar een evenzo tocht kunnen organiseren, daar niet van,
maar als ik nu op één van de door u omschreven gladde plekjes op mijn bek was gegaan na een paar kilometer, dan had ik toch niet veel plezier terug naar huis gereden toch?
U kunt zeggen, profiel/bandendruk doet wonderen, even ter informatie, de wereldkampioen mtb, viel nadat hij de titel had gewonnen ook tijdens een recreatieve tocht en brak zijn sleutelbeen, hij wordt vast en zeker doorbetaald door zijn sponsor, echter ik als kleine zelfstandige ondernemer moet mijn eigen inkomen genereren.