fietsvervoer

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
vlier
Mountainbiker

fietsvervoer

Post by vlier »

Heeft er iemand ervaring met fietsenophangsystemen voor achter op koffer te hangen zonder trekhaak om twee mtb's te vervoeren?
dennisVO
Mountainbiker

Re: fietsvervoer

Post by dennisVO »

ik heb de mijne in de Opnieuw&Co (kringloopwinkel) voor €3 gekocht, en die was zo goed als nieuw.
er lagen er trouwens 2 aan €3 euro, dus heb die beide meegepakt en ene aan ne maat gegeven :-)

2 fietsen gaan er moeiteloos op, 3 ook maar met iets meer moeite.

check:
" onclick="window.open(this.href);return false;
dennisVO
Mountainbiker

Post by dennisVO »

in Auto5 hebben ze ook goedkope systemen
http://www.auto5.be/nl/product/fietsend ... 51843.html
vlier
Mountainbiker

Post by vlier »

Oke . Het is dus te overwegen .
Bedankt
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Probleem met die goedkope systemen is dat als de politie u niet onmiddellijk als potentiele Syrië strijder aanziet, hij u staande gaat houden en een boete kan uitschrijven omdat dit niet reglementair met de wegcode is.
Als achteraan op het voertuig of op zijn trekhaak een fietsdrager wordt gemonteerd, wordt ook op die fietsdrager een reproductie van de kentekenplaat aangebracht en mag er niets voor de verlichting hangen.
dennisVO
Mountainbiker

Post by dennisVO »

Serge R wrote:Probleem met die goedkope systemen is dat als de politie u niet onmiddellijk als potentiele Syrië strijder aanziet, hij u staande gaat houden en een boete kan uitschrijven omdat dit niet reglementair met de wegcode is.
Als achteraan op het voertuig of op zijn trekhaak een fietsdrager wordt gemonteerd, wordt ook op die fietsdrager een reproductie van de kentekenplaat aangebracht en mag er niets voor de verlichting hangen.
en wat is dan juist het probleem?
extra kenteken eraan hangen is geen moeite en de lichten blijven steeds zichtbaar.

mijne kameraad rijd al jaren zo rond en ik sinds een dik half jaar ook.
nog nooit probs mee gehad.
steviejanneke
Mountainbiker

Post by steviejanneke »

draag een opgeplakte baard....

en na de mtb rit je gezicht niet wassen ben je 'br""n' genoeg om geen last te hebben
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

De thule backpack is de beste optie als drager zonder trekhaak, via adapters past hij op elke break of suv
vlier
Mountainbiker

Post by vlier »

Heb nu ook gezien dat je met een fork mount je fiets kan bevestigen rechtstaand in je kofferruimte!
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

steviejanneke wrote:draag een opgeplakte baard....

en na de mtb rit je gezicht niet wassen ben je 'br""n' genoeg om geen last te hebben
Als geadopteerde Soedanees (toen ik net geen 2 jaar was) met een Joodse adoptievader en een Indonesische (moslim) adoptiemoeder weet ik jouw opmerking niet te appreciëren. Ja, ik heb een baard.

:^o
Post Reply