Op de site van mtb-You zul je die in de loop van de week vinden.Bobbie wrote:Mooie tocht en goed organisatie!
Weet iemand waar de foto's te vinden zijn?
Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
junior72
- Mountainbiker
Re: Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
trymax eurotan wrote: Dit jaar hebben we een heuse "afspuitstraat" met wel 20 lansen voorzien
ps:de film is pas voor morgen
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
Vandaag samen met mr c naar leopoldsburggeweest. Ik heb genoten mr c minder. Zijn ketting, kettingbladen en frame hadden ruzie met elkaar. Organisatie was bijna overdreven: wie hier klaagt over de bv die kan beter naar de frituur gaan. Er waren belegde broodjes en hamburgers. De witte kalklijnen waren ook ruimschoots aanwezig.
Parcours was voor mij ook ok. Modder genoeg aanwezig en uitzicht was erg mooi. Nog wat fotomomenten onderweg gedaan. Als je lekker rijdt dan maakt het parcours of de staat ervan niet zoveel uit. Maar heb me goed vermaakt bedankt
Waar stond die fotograaf?
Parcours was voor mij ook ok. Modder genoeg aanwezig en uitzicht was erg mooi. Nog wat fotomomenten onderweg gedaan. Als je lekker rijdt dan maakt het parcours of de staat ervan niet zoveel uit. Maar heb me goed vermaakt bedankt
Waar stond die fotograaf?
Het was een prachtig en gezien de omstandigheden zeer goed berijdbaar parcours... Een paar serieus technische stukjes die door de sneeuw zeker niet makkelijk waren. Maar toch nooit het gevoel gehad da menne bike met mij aan het rijden was. Na de uitgebreide BV werd het parcours zwaarder en moest er af en toe gebaggerd worden. Aan de laatste moeilijk-makkelijk splitsing misschien toch de verkeerde keuze gemaakt
: Moeilijk bleek ne zwaarliggende kapotgereden tanktrack te zijn waar ge over de ijsblokken moest dokkeren.
En zoals al aangegeven vandaag de best voorziene bikewash ever gezien..
Daar nog ne Red Bull bovenop en we konden de 20km terug naar Witgoor aanvatten.. Die km's over de weg waren wa mij betreft gevaarlijker dan die in het bos.
En zoals al aangegeven vandaag de best voorziene bikewash ever gezien..
Daar nog ne Red Bull bovenop en we konden de 20km terug naar Witgoor aanvatten.. Die km's over de weg waren wa mij betreft gevaarlijker dan die in het bos.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Hier stond die,op 3min15sec : " onclick="window.open(this.href);return false;Bruce Wayne wrote: Waar stond die fotograaf?
veel kijkplezier!
- scelter
- Mountainbiker
Ben ik de enige die dit de zwaarste tocht van heel de winter vond? Vanaf de bevoorrading begon het er bij mij anders stevig in de hakken. Toen was de dooi ingezet en bolde het voor geen meter meer. Welke puike organisatie en idd wss de beste afspuitstand ooit ofzo 
-
GaanMetDeGeit
- Mountainbiker
Post by GaanMetDeGeit »
Amaai amaai, heb ik afgezien op deze tocht! Rijkelijk laat vertrokken, iets na 10u, en dat was aan het parcours te merken. Sommige plassen ook een pak dieper dan verwacht met natte voeten als gevolg...
Maar, heb me toch goed geamuseerd! Volgend jaar kom ik zekers terug, hopelijk is het dan wel iets droger. Organizatie was perfect, meer kan je niet wensen.
Maar, heb me toch goed geamuseerd! Volgend jaar kom ik zekers terug, hopelijk is het dan wel iets droger. Organizatie was perfect, meer kan je niet wensen.
Content da ge 't zegt...scelter wrote:Ben ik de enige die dit de zwaarste tocht van heel de winter vond? Vanaf de bevoorrading begon het er bij mij anders stevig in de hakken. Toen was de dooi ingezet en bolde het voor geen meter meer. Welke puike organisatie en idd wss de beste afspuitstand ooit ofzo
Da stuk na de ravito heeft mij redelijk op mijnen adem doen trappen!
Voor de rest: topritje, dito organisatie!
- master j
- Mountainbiker
Same here, nog geen 150 hoogtemeters, maar die laatste kuitenbijtertjes hakten er serieus in.scelter wrote:Ben ik de enige die dit de zwaarste tocht van heel de winter vond? Vanaf de bevoorrading begon het er bij mij anders stevig in de hakken.
En dan als afsluiter die moeilijk berijdbare tanktrack met de wind vol op kop...
Heroïsch