25/01/2015 Wechelderzande
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MC Johan
- Mountainbiker
Re: 25/01/2015 Wechelderzande
Heel mooie tocht gereden vandaag in Wechelderzande.
Prima organisatie, goede bepijling, goede bevoorrading halfweg.
Ik ben maar om 9:25 vertrokken, eigenlijk nergens last gehad van gladheid.
Parcours lag er soms wat vettig, glibberig bij, maar zeker en vast overal goed berijdbaar.
Juist jammer dat ik vanuit het verre Ninove (Oost-Vlaanderen) kwam en amper Bloso route gereden heb
Tot volgend jaar.
Prima organisatie, goede bepijling, goede bevoorrading halfweg.
Ik ben maar om 9:25 vertrokken, eigenlijk nergens last gehad van gladheid.
Parcours lag er soms wat vettig, glibberig bij, maar zeker en vast overal goed berijdbaar.
Juist jammer dat ik vanuit het verre Ninove (Oost-Vlaanderen) kwam en amper Bloso route gereden heb
Tot volgend jaar.
-
mor or less
- Mountainbiker
Post by mor or less »
Een dikke proficiat en bedankt voor ALLE mensen die hun bijdrage geleverd hebben tot deze fantastische tocht . Bepijling was prima in orde , waarschuwing aan gevaarlijke kruispunten een voorbeeld . Een omloop met veel afwisseling maakte samen met de nog aanwezige sneeuw er een amusante belevenis van .
Het Kempische landschap heeft dan toch het iets meer te bieden en zeker de moeite om eens van Oost-vl te bezoeken !!! Doortocht op vliegveld was vond ik ook wel super mooi .
Tot volgend jaar
Het Kempische landschap heeft dan toch het iets meer te bieden en zeker de moeite om eens van Oost-vl te bezoeken !!! Doortocht op vliegveld was vond ik ook wel super mooi .
Tot volgend jaar
- trage rappe
- Mountainbiker
Post by trage rappe »
spekgladde wegen vanmorgen ,maar eens je het bos (onverharde wegen)in dook was alles vergeten
deze tocht komt bij mij in de top drie van hier in de buurt
proficiat aan deze organisatie , elk onderdeel was top
en .... joepie ,toch nog wat bloso gezien op 't eind
deze tocht komt bij mij in de top drie van hier in de buurt
proficiat aan deze organisatie , elk onderdeel was top
en .... joepie ,toch nog wat bloso gezien op 't eind
Jari 2057, als we onderweg ergeens een lus moeten verwijderen om redenen van veligheid voor de deelnemers moeten we die kilometeers natuurlijk ergens aanbreien, sorry dat het met Bloso gebeurde.jari2057 wrote:supper tocht maar toch bloso pijltjes tegengekomen niet dat het mij stoordt dat er bloso in zit maar er werd zo lelijk over gedaan op het forum
de tocht was dik in orde voor ons,natuurlijk met de bossen optrekken remmen optrekken
de 45km was genoeg nu ze
en de 1e 10km was er redelijk wat modder was er gezegd
veel modder was er toch niet ze
haha, het was dik in orde ,tot volgend tjaar en indien jullie intresse hebben op 15/03 is het te dendermonde via rugby en de Goodfellas, wijlle dus 
De moeite waard om eens van Lokeren af te zakken !! Perfecte organisatie, alleen enkele afspuitslangen extra had gemogen. Maar kom, leuke babbel gehad tijdens het wachten 
- cool4blade
- Mountainbiker
Post by cool4blade »
Vandaag ook vanuit Dendermonde afgezakt naar hier voor een leuke tocht.
Proficiat aan de organisatie. Alles was zeer goed berijdbaar.
Na het zware stuk mijne maat kwijtgeraakt die efkes moest stoppen wegens conditieproblemen
en een vriendelijke man van de organisatie heeft dan nog de lus eens gedaan om hem te zoeken.
Dan via deze man (Nen Biker ?) de weg gevraagd naar het vertrek en daar gebeld om terug af te spreken aan de bevoorrading. Ze hebben we elkaar dan toch nog gevonden en het leuk stuk op het vliegveld nog kunnen doen. TOP !
By the way, het was leuk spelen met de fatboy in de bossen
Proficiat aan de organisatie. Alles was zeer goed berijdbaar.
Na het zware stuk mijne maat kwijtgeraakt die efkes moest stoppen wegens conditieproblemen
Dan via deze man (Nen Biker ?) de weg gevraagd naar het vertrek en daar gebeld om terug af te spreken aan de bevoorrading. Ze hebben we elkaar dan toch nog gevonden en het leuk stuk op het vliegveld nog kunnen doen. TOP !
By the way, het was leuk spelen met de fatboy in de bossen
-
Liever Bergaf Organisatie
- Mountainbiker
Post by Liever Bergaf Organisatie »
Beste fietsers,
Allemaal bedankt voor jullie aanwezigheid, ondanks de gladde wegen. Jullie waren weer met velen: zo'n 1230 in totaal!
Het doet ons deugd om de leuke commentaren te lezen, daar doen we het uiteindelijk toch voor: iedereen een leuke fietservaring aanbieden!
See you next Year!
Liever Bergaf
Allemaal bedankt voor jullie aanwezigheid, ondanks de gladde wegen. Jullie waren weer met velen: zo'n 1230 in totaal!
Het doet ons deugd om de leuke commentaren te lezen, daar doen we het uiteindelijk toch voor: iedereen een leuke fietservaring aanbieden!
See you next Year!
Liever Bergaf
-
Liever Bergaf Organisatie
- Mountainbiker
Post by Liever Bergaf Organisatie »
By the way: als er iemand in de buurt van de bevoorrading een Garmin Fiets-GPS, kleur:grijs met oranje gevonden heeft, neem dan even met ons contact op, dan zorgen we dat de eigenaar ook weer gelukkig is.
Liever Bergaf
Liever Bergaf