Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frits motaar
Mountainbiker

Re: Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB

Post by frits motaar »

Ik ben daar ook geweest,het was inderdaad een mooi parcours.
Eén en al singletracks,met af en toe een "moeilijke passage" echt sjiek!
Van de sneeuw en ijs had ik deze keer gene last,want ik vertrok op "spijkerbanden",en dat was soms toch wel nodig.Vooral het vertrek op de militair domein was redelijk ijzig en de hoofdwegen op het domein leken op een schaatspiste.

Ik heb daar gefilmd,maar dat is voor later...... (o)
trymax eurotan
Mountainbiker

Post by trymax eurotan »

Graag een dankwoord voor al de 1240 deelnemers die hebben deelgenomen aan onze tocht.
De weersomstandigheden waren misschien niet ideaal maar we hebben dit trachten goed te maken met onze organisatie.

Nogmaals bedankt en tot de volgende editie.
vej
Mountainbiker

Post by vej »

trymax eurotan wrote:Graag een dankwoord voor al de 1240 deelnemers die hebben deelgenomen aan onze tocht.
De weersomstandigheden waren misschien niet ideaal maar we hebben dit trachten goed te maken met onze organisatie.

twas gewoonweg een bangelijk parcours !!! =D> =D> =D>
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

vej wrote:
trymax eurotan wrote:Graag een dankwoord voor al de 1240 deelnemers die hebben deelgenomen aan onze tocht.

twas gewoonweg een bangelijk parcours !!! =D> =D> =D>
Waar heb je het over, dit was nagenoeg perfect, alleen zijn de besparingen van het ABL nog niet tot in de douches doorgedrongen. HEET dat het water was :roll:
catena
Mountainbiker

Post by catena »

Mooie tocht in een heel mooie omgeving, zeker met deze sneeuw. Goede bepijling, goede bevoorrading, perfecte organisatie. =D>
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

Het was een overweging waard om 1 uur 20 min (heen) in de auto te zitten, maar ondanks de positieve reacties ben ik er toch van overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen om niet te komen, ondanks het aanlokkelijke omschreven sneeuwlandschap, ik bedoel als ik in het begin op één van die ijzige betonplaten op mijn bek was gegaan of op een andere, zoals hier geschreven, ijzige piste dan was mijn plezier maar van korte duur geweest en dat is meestal mijn inschatting/overweging.
Als Leopolsdburg bij mij om de hoek zou zijn had ik deze zeker gereden en hoogstwaarschijnlijk ook erg genoten.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

El Toro Cycling Club HB wrote:Het was een overweging waard om 1 uur 20 min (heen) in de auto te zitten, maar ondanks de positieve reacties ben ik er toch van overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen om niet te komen, ondanks het aanlokkelijke omschreven sneeuwlandschap, ik bedoel als ik in het begin op één van die ijzige betonplaten op mijn bek was gegaan of op een andere, zoals hier geschreven, ijzige piste dan was mijn plezier maar van korte duur geweest en dat is meestal mijn inschatting/overweging.
Als Leopolsdburg bij mij om de hoek zou zijn had ik deze zeker gereden en hoogstwaarschijnlijk ook erg genoten.
Zo glad was het nu ook weer niet hoor.
Op de kleine stukjes betonweg die er waren , kon je gemakkelijk op een spoor rijden dat totaal niet glad was en zelfs op het einde was het al aan het dooien.
timtim78
Mountainbiker

Post by timtim78 »

El Toro Cycling Club HB wrote:Het was een overweging waard om 1 uur 20 min (heen) in de auto te zitten, maar ondanks de positieve reacties ben ik er toch van overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen om niet te komen, ondanks het aanlokkelijke omschreven sneeuwlandschap, ik bedoel als ik in het begin op één van die ijzige betonplaten op mijn bek was gegaan of op een andere, zoals hier geschreven, ijzige piste dan was mijn plezier maar van korte duur geweest en dat is meestal mijn inschatting/overweging.
Ijspistes oei daar ben ik nie geweest :-k er was wel ijs op sommige plaatsen maar dan kon je meters van weg rijden. Met xking zelfs nergens een schuivend momentje gehad. En nee ik rijd ni met een doos ei'kes :P
scan
Mountainbiker

Post by scan »

Mooie tocht (zeker in het sneeuwlandschap) , prima bevoorrading, beste afspuitstand die ik tot nu toe gezien heb, goede organisatie. Volgend jaar komen we zeker weer terug!
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Mooie tocht en goed organisatie!

Weet iemand waar de foto's te vinden zijn?
Post Reply