Online shops

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Casai wrote::bounce: Die prijzen van Marzocchi zijn niet te doen op biketrend.nl!!!!
Thx Japs,
Karsten :D
De mx Comp Eta voor 299 euro? das echt niet goedkoop hoor. ik heb mijne 279 betaald in genk.

grtz
flabbes
Mountainbiker
Location: Kinesis a500 frame rockshox judy tt en shimano deore

Post by flabbes »

op deze site kan u een indruk van de nederlandse prijzen krijgen. het is het kijken waard denk ik

http://www.salden.nl/winkel/race/index2.html
Casai
Mountainbiker

Post by Casai »

Ik heb de prijzen op biketrend.nl nog eens goed bekeken en ik denk dat ze een fout hebben gemaakt. Ze hebben nl. de prijzen van Marzocchi Z1 Freeride 1 tot 3 in omgekeerde volgorde gezet m.a.g. dat de Freeride 1 op die site de goedkoopste is terwijl de Freeride 3 dat zou moeten zijn. De Freeride 1 die mij wel interesseert kost daar 400Euro (!!!), maar 't zal dan wel 600Euro zijn :-? . Toch ni zo scherp dan die prijzen, maar toch bedankt voor de links!
Mvg,
Casai
dr.Koen
Mountainbiker
Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT

Post by dr.Koen »

op onderstaande link staan er ook een aantal, maar niet of ze goedkoop zijn of niet.
http://www.dirty-pages.net/links/winkel ... order.html

Mijn ervaring is dat het per onderdeel erg kan verschillen bij welke winkel je het gaat halen.
groeten Koen
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Casai wrote:Ik heb de prijzen op biketrend.nl nog eens goed bekeken en ik denk dat ze een fout hebben gemaakt. Ze hebben nl. de prijzen van Marzocchi Z1 Freeride 1 tot 3 in omgekeerde volgorde gezet m.a.g. dat de Freeride 1 op die site de goedkoopste is terwijl de Freeride 3 dat zou moeten zijn. De Freeride 1 die mij wel interesseert kost daar 400Euro (!!!), maar 't zal dan wel 600Euro zijn :-? . Toch ni zo scherp dan die prijzen, maar toch bedankt voor de links!
Mvg,
Casai
Je kan natuurlijk altijd proberen he. Je weet nooit. Maar zelfs ondanks deze fout vind ik de prijzen nog steeds zeer goed. De 66RC of de 888 heb ik nog nergens zo goedkoop gezien. En ook alle andere vorken zijn toch ongeveer het goedkoopst.
Casai
Mountainbiker

Post by Casai »

Maar zelfs ondanks deze fout vind ik de prijzen nog steeds zeer goed. De 66RC of de 888 heb ik nog nergens zo goedkoop gezien. En ook alle andere vorken zijn toch ongeveer het goedkoopst.
Ja, je hebt gelijk, maar 400Euro voor een Z1 Freeride 1 150mm tgo 650Euro (barracuda) zou toch een beetje te gortig zijn...jammer genoeg :) . Ik vind het toch raar die site: hun winkelaanbod stelt niets voor (je kan er onmogelijk stukken kopen voor een volledige fiets)maar als je dan die prijzen voor Marzocchi ziet #-o ! Maar mij hoor je niet klagen!
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Even een opmerkinkje: Bij hartslagmetershop.nl kan je niet contant betalen bij levering (in belgië) het zou mooi zijn als ze dat ergens zouden vermelden op hun website!
Kwou de BC1600 en de Fitwatch van Sigma daar bestellen. Nu heb ik ze dan maar telefonisch besteld bij mijn fietsenboer en guess what... NOG goedkoper!!
Bij harslagmetershop.nl betaal je 29,90 euro (BC1600) en 62,50 euro (fitwatch)
Nu betaal ik 23 euro en 55 euro =D>
En ik dacht dat hartslagmetershop.nl goedkoop was :roll:

ps: mijn fietsenboer => Janssenfietsplezier Genk
Post Reply