De mx Comp Eta voor 299 euro? das echt niet goedkoop hoor. ik heb mijne 279 betaald in genk.Casai wrote:Die prijzen van Marzocchi zijn niet te doen op biketrend.nl!!!!
Thx Japs,
Karsten :D
grtz
Je kan natuurlijk altijd proberen he. Je weet nooit. Maar zelfs ondanks deze fout vind ik de prijzen nog steeds zeer goed. De 66RC of de 888 heb ik nog nergens zo goedkoop gezien. En ook alle andere vorken zijn toch ongeveer het goedkoopst.Casai wrote:Ik heb de prijzen op biketrend.nl nog eens goed bekeken en ik denk dat ze een fout hebben gemaakt. Ze hebben nl. de prijzen van Marzocchi Z1 Freeride 1 tot 3 in omgekeerde volgorde gezet m.a.g. dat de Freeride 1 op die site de goedkoopste is terwijl de Freeride 3 dat zou moeten zijn. De Freeride 1 die mij wel interesseert kost daar 400Euro (!!!), maar 't zal dan wel 600Euro zijn. Toch ni zo scherp dan die prijzen, maar toch bedankt voor de links!
Mvg,
Casai
Ja, je hebt gelijk, maar 400Euro voor een Z1 Freeride 1 150mm tgo 650Euro (barracuda) zou toch een beetje te gortig zijn...jammer genoeg :) . Ik vind het toch raar die site: hun winkelaanbod stelt niets voor (je kan er onmogelijk stukken kopen voor een volledige fiets)maar als je dan die prijzen voor Marzocchi zietMaar zelfs ondanks deze fout vind ik de prijzen nog steeds zeer goed. De 66RC of de 888 heb ik nog nergens zo goedkoop gezien. En ook alle andere vorken zijn toch ongeveer het goedkoopst.