ZO 25 januari '15 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg
Post by El Toro Cycling Club HB »
Als deze bij mij om de hoek zou zijn, zou ik zeker komen, maar om 1 uur 15 heen in de auto te gaan zitten voor deze tour onder deze weersomstandigheden
,begrijp me goed ik ben echt niet bang om vuil en vies te worden en mij fiets kan ook wel tegen een spatje maar nondeju wat een ..... weer
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Nie overdrijven hé gasten! "Fat"bikers zullen wel extreme weersomstandigheden aankunnen maar het moet plezant blijven voor iedereen. Maar...amuseer je morgen in Huldenberg.dogfood wrote:De fatbikers zijn er bij en voor ons mag het gerust opnieuw gaan sneeuwen
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Als ik even buiten kijk weet ik genoeg... Stof en nog eens stof.kenneth wrote:Hoe ligt het parcour erbij? :p kwestie van te weten welke fiets XD
Sneeuw is grotendeels weg. Ze geven deze nacht nog vriesweer, de eerste vertrekkers moeten dus zeker uitkijken. Ze geven morgen tot 4 graden en opklaringen. Dat zit dus goed alhoewel we vandaag toch wel met den daver op het lijf hebben rondgelopen met al die sneeuw. Hebben grote stukken van het parcours afgereden met een groep van de Belgische bond met oa Kevin Panhuyzen, Githa Michiels en Philippe Meirhaeghe en andere genodigden, het parcours is dus ingezegend en goedgekeurd !! Kan alleen maar beter zijn dan vandaag.
Geen redenen meer om niet te komen
Geen redenen meer om niet te komen
- johan687
- Mountainbiker
Beste , Deze zeker en zoals vermeld de drie, ( Huldenberg, pellenberg Heverlee) worden, en ook zeker, kortrijk dutsel bij mij al vele jaren op rij gereden, pannenkoek bij aankomst