Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 25/01/2015 Leopoldsburg Fietspromo VTT/MTB
Dit is de route van vorig jaar http://connect.garmin.com/modern/activity/436548933" onclick="window.open(this.href);return false;Stella52 wrote:Is er een bestandje met de route te downloaden?
Deze tocht staat bij mij trouwens niet op die nieuwe mountainbike.be app, vreemd
Je kan dit doen door op de link te klikken. Er staat dan op garmin-connect rechtsboven een tandwieltje waar je op klikt en dan komt er een pop-up voor het bestand te exporteren als een gpx-bestand. En dit naar je toestel als je die hebt aangesloten op je PC.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
en wat hebben" wij lezers" hier aan??El Toro Cycling Club HB wrote:Deze tocht is voor de wat vlakkere tochten, ja ik weet het op de 40 km zijn er meer dan 300 hm, maar toch, vlakkere tochten dus één van mij favorieten en het belooft goed weer te worden met de aanwezige ondergrond betekent dat er een meer dan doenbare tocht verreden kan worden, alleen ik twijfel een beetje tussen deze en Huldenberg vanwege de hm, dus in de loop van de week bepaal ik wel welke het wordt, zou best ook op zaterdagavond de uiteindelijke beslissing nemen.
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
frits motaar wrote:en wat hebben" wij lezers" hier aan??El Toro Cycling Club HB wrote:Deze tocht is voor de wat vlakkere tochten, ja ik weet het op de 40 km zijn er meer dan 300 hm, maar toch, vlakkere tochten dus één van mij favorieten en het belooft goed weer te worden met de aanwezige ondergrond betekent dat er een meer dan doenbare tocht verreden kan worden, alleen ik twijfel een beetje tussen deze en Huldenberg vanwege de hm, dus in de loop van de week bepaal ik wel welke het wordt, zou best ook op zaterdagavond de uiteindelijke beslissing nemen.
Dat jij drie fietsen hebt....
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club HB wrote:frits motaar wrote:en wat hebben" wij lezers" hier aan??El Toro Cycling Club HB wrote:Deze tocht is voor de wat vlakkere tochten, ja ik weet het op de 40 km zijn er meer dan 300 hm, maar toch, vlakkere tochten dus één van mij favorieten en het belooft goed weer te worden met de aanwezige ondergrond betekent dat er een meer dan doenbare tocht verreden kan worden, alleen ik twijfel een beetje tussen deze en Huldenberg vanwege de hm, dus in de loop van de week bepaal ik wel welke het wordt, zou best ook op zaterdagavond de uiteindelijke beslissing nemen.
O ja en ik maar één
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ha Ha Ha,ik heb er eigenlijk 6,maar dat ging hier niet op dat plaatsje......El Toro Cycling Club HB wrote:frits motaar wrote:en wat hebben" wij lezers" hier aan??El Toro Cycling Club HB wrote:Deze tocht is voor de wat vlakkere tochten, ja ik weet het op de 40 km zijn er meer dan 300 hm, maar toch, vlakkere tochten dus één van mij favorieten en het belooft goed weer te worden met de aanwezige ondergrond betekent dat er een meer dan doenbare tocht verreden kan worden, alleen ik twijfel een beetje tussen deze en Huldenberg vanwege de hm, dus in de loop van de week bepaal ik wel welke het wordt, zou best ook op zaterdagavond de uiteindelijke beslissing nemen.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
hoe bedoel je "een tandwieltje",bij mij staat daar niets hoor,of moet je weer inloggen?Bielie wrote:Je kan dit doen door op de link te klikken. Er staat dan op garmin-connect rechtsboven een tandwieltje waar je op klikt en dan komt er een pop-up voor het bestand te exporteren als een gpx-bestand. En dit naar je toestel als je die hebt aangesloten op je PC.