MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

Ik heb hier in Wezel al een paar keer een groepje Bikers tegengekomen in de Sportlaan. Een paar met een Trek, ene met ne Cannodale... En regelmatig staan er ook MTB aan Het Vervolg. Iemand van hier?
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Ik niet maar vooraan in de sportlaan wonen er 2 en op de hoek van de sportlaan en de esdoornstraat ook.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Volgende week woensdag en donderdag heb ik verlof.Iemand zin om mee te gaan biken?Ben hele dag(en) vrij.Laat maar iets weten.
Groetjes,
$mokeyJoe
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

Als ik niet in Engeland zit, graag.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

hallo allemaal
zijn er nog beginnelingen in de buurt van balen wezel voor eens af te spreken eens samen te gaan rijden want ik kan die gevorderden niet volgen vanwege de condisie lieft zondagnamiddag
:roll: 8)
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Zondag namiddag heb ik geen tijd.
Zondag voormiddag wordt er meestal een TT gereden met enkele van het forum. :wink:
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

@Luc , ik woon in de Congostraat. Dus dat moet wel lukken om een keer samen de buurt onveilig :wink: te maken.
Vetrek van thuis meestal langs het kanaal naar de achterkant van de Keiheuvel om daar de paadjes te volgen. Heb ook geen conditie. Dus 't is kalm aan. In tegenstelling tot die profs hier 8)
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Wie gaat er eigenlijk door de week ook biken?Laat maar gerust eens iets weten en aangezien ik mij toch 4 dagen in de week kan vrijmaken in de voor of namiddag wil ik gerust in de Keiheuvel van het grote singeltrack-gehalte komen genieten.
Rasse
Mountainbiker

Post by Rasse »

Ik ben vorige week op 6 dagen , 5 keer gaan rijden. En gisteren begon ik te voelen dat het bobijntje af was. De bedoeling is toch van minstens 2 keer in de week de Keiheuvel in te duiken. Vandaag ga ik toch efkes passen, maar morgen en donderdag zie ik dat wel zitten. Als 't fatsoenlijk weer is tenminste.
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Perfect,dinsdag heel den dag thuis alles is voor mij goed voor of namiddag,'k moet alleen om rond 3.15 u terug thuis zijn want dan moet ik de patatjes gaan schillen.
Laat maar een uur weten en ik kom wel naar Wezel aan't rond punt of elders.
Post Reply