Oja ik heb je verslag aangekregen daarvoor ook dank.
Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
I have the honour! 
Nee, kben wel blij met zo'n beetje goei nieuws in de exaampjes... Als alles tegenzit krijgt ge zoiets te horen, en dan krijgt ge vleugeltjes!
Nee, kben wel blij met zo'n beetje goei nieuws in de exaampjes... Als alles tegenzit krijgt ge zoiets te horen, en dan krijgt ge vleugeltjes!
- A d r i
- Mountainbiker
Dat klopt eigenlijk wel ja.VR wrote:ik bedoel ermee, en hier gaat bijna elke toptrainer mij gelijk in geven, dat je nooit als je gaat trainen naar het aantal kilometers of je gemiddelde snelheid moet kijken, maar enkel en alleen naar de tijd die je op de fiets doorbrengt...
Ook de hartslag is belangrijk natuurlijk , ttz de tijd die je in een bepaalde hartslagzone doorbrengt.
Mensen die bvb altijd in het terrein gaan fietsen, zullen rap uitgeblust zijn wegens de te hoge intensiteit aldaar (ik spreek nu wel van mensen die elke dag of bijna elke dag fietsen)
De meeste uren breng je op training op de weg door, als een zogenoemde "asfaljanet" dus . Maar mensen die iemand zoiets naar het hoofd slingeren hebben eigenlijk geen verstand van training.
- A d r i
- Mountainbiker
Allez, weer een team dat we moeten volgen komende zomer, wat is jullie teamnaam als ik zo durf vragen?Pascal Geerts wrote:I have the honour!
Last edited by A d r i on Sat 18 Jan 2003 18:26, edited 1 time in total.