Za 17/01/2015 Meeuwen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edlisjas
Mountainbiker

Re: Za 17/01/2015 Meeuwen

Post by Edlisjas »

madskatingcow wrote:Wat voor ondergrond is het daar? Zand of modder?
Combinatie van de twee... tocht passeert op 500 m van mijn deur. Vooral het zavelbos is zandgrond, ik denk dat het nog wel zal meevallen.
fonske3
Mountainbiker

Post by fonske3 »

Het is al bij al goed meegevallen :bounce:
Vandaag weer goed geamuseerd met de SS .
Spijtig van de verdwenen pijltjes maar dit was ZEER snel opgelost petje af voor de organisatie =D> =D>
Wat moet ne mens meer hebben en dan ook nog 2 keer een bevoorrading =D>

Tot volgend jaar !!!!!!!!!!
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Erg gevarieerd parcours, goed faciliteiten en bevoorrading. =D> =D>

MAA :-k :-k R, ik denk niet dat er zo veel pijltjes waren verdwenen, denk gewoon dat de bepijling toch iets beter had mogen zijn. Al redelijk vroeg verkeerd gereden, en ik niet alleen, pijltje wat zegt naar links afslaan terwijl het eigenlijk oversteken was en dan schuinlinks. Iets verder, pijl naar rechts terwijl de te nemen weg achter een geparkeerde trailer was. En nog hier en daar. Een beetje bloem of kalk op de weg had wel gemogen hier en daar.

Het zonnetje was lekker maar zorgde ook voor moeilijk zicht om de pijlen te zien

Ik had uiteindelijk 47km op de teller staan, dus echt wel vaak veel te ver verkeerd gereden.

Maar zal er zeker weer zijn de volgende keer.
rocco21966
Mountainbiker
Location: gehad bulls copperhead 2/huidige bike-trek 8 series-zr9000 26''

Post by rocco21966 »

ik vond het stuk in het zavelsbos top en in het bos van gruitrode waar het ook op en af ging ik had er 43 op staan,leuke tocht iig (o) :-D
luee
Mountainbiker

Post by luee »

Vanuit de organisatie een heel dikke dankuwel aan alle deelnemers die de uitdaging aangingen om bij ons te komen fietsen! We gaan de opmerkingen ivm de bepijling zeker meenemen naar volgend jaar, maar het is wel degelijk zo dat er zaterdagmorgen bijna 15 km pijltjes was verdwenen. We hebben ons best gedaan om die zo snel mogelijk terug te hangen, maar iedereen zal begrijpen dat die klus niet op een kwartiertje geklaard was...
Desalniettemin hopen we dat we jullie volgend jaar opnieuw morgen begroeten!
dake7780
Mountainbiker

Post by dake7780 »

Hoi,

Is er soms iemand die hiervan een track heeft?
Op Garmin Connect vind ik deze niet :(

Alvast bedankt.
Groeten,
Danny
Post Reply