@Moorken : Er zijn geen paletten voorzien, dat wil niet zeggen dat je met je voeten in de drasj zal staan.
@Sidharta : De beelden van het laatste filmpje komen uit de buurt van Heusden, Melle (bosje naast de R4) en Wetteren Ten Ede.
17/01/2015 Heirnis VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
francesco II
- Mountainbiker
Re: 17/01/2015 Heirnis VTT
Post by francesco II »
wordt het parcours nog eens verkend?
ik heb veel zin om te komen als het enkel plassen zijn om te ontwijken. In veel ploeterwerk heb ik niet echt zin...
ik heb veel zin om te komen als het enkel plassen zijn om te ontwijken. In veel ploeterwerk heb ik niet echt zin...
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Waarschijnlijk start ik hier voor het eerste ritje van het nieuwe jaar .
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Hier gestart voor de 35 km en moet zeggen hier en daar toch wat stoemp werk
. Was een mooi tochtje om het nieuwe jaar te beginnen
.
Lekker toerke van bijna 40 km gereden - mooie mix van wegen in de groene longen rond Gent - en wat foto's op mijn blog - straks ook een verslagske posten - http://www.bloggen.be/unitasveienden" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de goede service van het noodteam na mijn gebroken ketting
Heb daardoor ook maar de helft van de 50 km kunnen doen maar was verheugd dat jullie nog zovele groene en ongerepte plekjes en paadjes in mijn geboortedorp gentbrugge wisten te vinden , chapeau !
Heb daardoor ook maar de helft van de 50 km kunnen doen maar was verheugd dat jullie nog zovele groene en ongerepte plekjes en paadjes in mijn geboortedorp gentbrugge wisten te vinden , chapeau !