Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sunn Xtreme
Expert

Re: Ongehoord gedrag

Post by Sunn Xtreme »

[quote="De Wreter"][quote="steven meirlaen"]
"Volgend jaar ga ik daar niet naar toe want ze knokken daar."[/quote]

Beeeeetje relativeren èh. 2 gasten die vechten, kan overal gebeuren. Als club x tegen club y begint te vechten zitten we op een ander niveau ;)[/quote]

zal wel meevallen....
kan goed zijn dat er een pak meer volk is ... waar sensatie is wil het volk zijn.
dat zag je vroeger wel vaker in cafes's waar de ruiten er regelmatig uitgingen :lol:
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

steven meirlaen wrote:Ik hoop dan echt dat er geen kinderen in de buurt waren.
Mtb een sport en ontspanning, leg hen dat maar eens uit.
Gewoonweg triestig voor woorden. Zeker als men er dan nog eens mee kan lachen.
Waar gaan we naar toe? Stel je eens in de plaats van de organisatie.
"Volgend jaar ga ik daar niet naar toe want ze knokken daar."

Aan de organisatie kunnen we alleen maar vragen om de rit volgend jaar lastiger te maken, zo zullen de vechtersbaasjes geen zin meer hebben om het kind uit te hangen.
Haha denk da kinderen da juist tof vinden is dan gelijk op de speelplaats
denk niet da ge die kinderen moet uitleggen ,
hebben ze tenminste iets om te stoefen op school
" onclick="window.open(this.href);return false;
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Nic_k_name wrote:
Maar als je aan die snelheid met een groep opeens vol in de remmen moet gaan omdat er mensen opzij gaan voor anderen, is dat best schrikken.
Wat ik wilde zeggen is dat ik het niet normaal vindt als je met je gezinnetje kuiert langs de Damse Vaart met 2 personen naast elkaar en je dan moet in het gras gaan wandelen/springen omdat sommige onbeschofte mensen vinden dat de baan van hun is.
Ik heb zeker en vast geen pik op bepaalde groepen of dergelijke het is gewoon toevallig dat we dit al een 2 tal keren hebben meegemaakt met wielertoeristen.
Ik begrijp het ten volle hoor, je bent lekker op dreef en dan moet je afremmen en is alle vaart uit de groep. Het is natuurlijk stresserend als je constant moet remmen maar iedereen moet wat water in de wijn doen en beseffen dat de baan van iedereen is op gelijk welk moment van de dag.
Een kwestie van gezond verstand dus!
8)
Nu ligt het blijkbaar aan de graasschapen.
Toffe boel in het middeleeuwse Brugge.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

MUNARON wrote:
Nu ligt het blijkbaar aan de graasschapen.
Toffe boel in het middeleeuwse Brugge.
Die overspoelt wordt door toeristen die op vakantie geen of weinig rekening houden met anderen. We zijn op vakantie, en anderen moesten zich maar aanpassen aan ons. Idem aan de kust.
Waarmee ik zeker de wielerterroristen waar sprake van was in de eerste plaats zal goed spreken hoor. Ik ken bepaalde groepen, en ik schaam me diep voor hen. Maar zulke mensen heb je overal : op de koersfiets, op de MTB, wandelaars, enz ...
MUNARON
Mountainbiker

Post by MUNARON »

Ik heb het geluk om halverwege tussen de Kluisberg en de Gavers te wonen...

Blijkbaar zijn er mensen die zodanig genieten van het "groen", dat ze vergeten om hun afval mee te nemen.
wielpeart
Mountainbiker

Post by wielpeart »

Ik heb gemerkt dat als je wat later vertrekt met zo'n toertocht, je minder last hebt van die racers, die denken
dat ze wat meer zijn dan anderen.
De "Echte" mountainbikers vertrekken vaak zo vroeg mogelijk zodat ze niet zoveel last hebben van de liefhebbers zoals ik.
Ik zou dus zeggen vertrek wat later als je lekker wil toeren en als je echt hard wil gaan, vertrek dan in het eerste half uur. :-D
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

En als je wil "racen" en niet zo vroeg wilt opstaan?
krikke46
Mountainbiker

Post by krikke46 »

dan moet je wedstrijden rijden , die zijn er om te racen!!!!!!
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Maar wat een ander racen vind is voor sommigen gewoon lekker hun eigen tempo rijden. (Vandaar de aanhalingstekens...) Toertochten zijn er voor iedereen, ik wist niet dat er een max snelheid aan gekoppeld was.

Ik bedoel maar te zeggen, wie zijn jullie om te verbieden om lekker door te rijden en dat buiten de opgelegde uren? Het moet makkelijk kunnen zolang er maar wederzijdse respect is.
steven meirlaen
Mountainbiker

Post by steven meirlaen »

hey mannen,

Dit zag ik deze morgen op mijn facebook pagina.
Ik ken zijn vader via een andere hobby, triestig voor woorden.
Een kleine van 12 jaar zijn mtb stelen, de ziekte van tegenwoordig.

https://www.facebook.com/pages/Dylan-va ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply