Tzal zukke twa zijn. 8u20a8u30slappetieze2 wrote:Jep , " COUNT ME IN "![]()
![]()
![]()
veur den
![]()
![]()
" FULL HOUSE " Bakkerke
,Spiermassa
, Filiep 72
, Wanneer an den start
![]()
![]()
![]()
???????
GR.SL.T.2.![]()
![]()
![]()
![]()
denk ik
Post by den wakkere bakker gits »
Tzal zukke twa zijn. 8u20a8u30slappetieze2 wrote:Jep , " COUNT ME IN "![]()
![]()
![]()
veur den
![]()
![]()
" FULL HOUSE " Bakkerke
,Spiermassa
, Filiep 72
, Wanneer an den start
![]()
![]()
![]()
???????
GR.SL.T.2.![]()
![]()
![]()
![]()
Post by jägermeister »
T is de bedoeling dat ze altijd in ons midden blijft rijden. Een dubbel gevoel is niet nodig, geniet ervan zondag, lady Jägermeister ging dat zeker ook gedaan hebben en met een grote smileden wakkere bakker gits wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dubbel gevoel maar zeer mooie affiche
jägermeister wrote:
hij is terecht, je suit content !!!!pmn1963 wrote:HELP !!!! ben mijn GPS verloren tijdens Rit te St Andries op 11/01/2015
St Andries was een leuke rit buiten dat ik op het stuk met dat kleine zandplateau te Zuinkerke mijn Garmin GPS kwijt speelde waar iedereen te voet moest
Deze zit in een rode silicone bescherming en bijna niet te missen als hij op de grond ligt.
Ik weet perfect dat ik voor deze strook nog mijn GPS had en moet dus daar afgevallen zijn waar men te voet moest voor op het plateau
Ik ben te bereiken op pmn1963@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
De eerlijkevinder wordt beloond, de oneerlijke geniet ervan
![]()
Je suit Charlie qui a perdu son GPS
Pierre
hij is terecht, je suit content !!!!pmn1963 wrote:HELP !!!! ben mijn GPS verloren tijdens Rit te St Andries op 11/01/2015
St Andries was een leuke rit buiten dat ik op het stuk met dat kleine zandplateau te Zuinkerke mijn Garmin GPS kwijt speelde waar iedereen te voet moest
Deze zit in een rode silicone bescherming en bijna niet te missen als hij op de grond ligt.
Ik weet perfect dat ik voor deze strook nog mijn GPS had en moet dus daar afgevallen zijn waar men te voet moest voor op het plateau
Ik ben te bereiken op pmn1963@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
De eerlijkevinder wordt beloond, de oneerlijke geniet ervan
![]()
Je suit Charlie qui a perdu son GPS
Pierre
Het is winter héhenkieboy wrote:Na 2 dagen uitpijlen 90% reeds gedaan . We zorgen voor een steeds berijdbaar parcours maar dat er hier of daar eens zal moeten "gestoempt" worden zal wel normaal zijn zeker na afgelopen en komende dagen![]()
.
Slechter nieuws is dat onze discotheek en de volledige "milkyway" een no zone is geworden (nieuwe bazen nieuwe wetten zeker????) maar t'ging toch toch moeilijk worden om een deftig parcours uit te tekenen daar motocrossers het terrein deftig omgewoeld hadden. Pottebos wordt ook drastisch ingekort wegens een klein beetje![]()
nattigheid (hoe nieuws voor turfke van de grysperres want nu heeft em geen reden om nie te komen
![]()
).
Nu (tussen de buien) eens de douches gaan testen.
Afkomen doen we en inschrijven ook ... maar het wordt een wegritje met vertrek en aankomst in Klerken. We zitten al terug op de fiets maar het "echte" werk is voor laterhenkieboy wrote:... Pottebos wordt ook drastisch ingekort wegens een klein beetje![]()
nattigheid (hoe nieuws voor turfke van de grysperres want nu heeft em geen reden om nie te komen
![]()
).
...