Geen probleem.picco wrote:aan svintje : prachtig filmpje.
Ik heb gevraagd aan onze webmaster of hij het filmpje op onze site wil zetten.
Indien je niet akkoord gaat hiermee graag een seintje.
Foto' en film weldra online
http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
svintje
- Mountainbiker
Re: Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
- blackie
- Mountainbiker
Re: Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
Vandamke, kzin aan het trainen, nog een maandje en ik zal meekunnen op uw ...tochtjes
We moeten dringend nog eens samen fietsen, of doen we misschien beter een wandeltochtje
Hopelijk tot één dezer.

Zondag de wegrit gedaan en mogen genieten van uitzonderlijk veel en lekkere buffetten aan de diverse bevoorradingen. PRecies een sneukeltocht
Als ik dan de mtb-ers tegenkwam die voor offroad gekozen hadden was ik verwonderd dat ze zo proper waren. Misschien had ik de verkeerde keuze gemaakt maar was zeker tevreden mijn eerste hoogtemeters gedaan te hebben van 2015. Hopelijks komen er dit jaar nog vele bij.
De aprés gelaten voor wat het was en direct naar huis gefietst.
Merci Kemmel.
We moeten dringend nog eens samen fietsen, of doen we misschien beter een wandeltochtje
Hopelijk tot één dezer.
Zondag de wegrit gedaan en mogen genieten van uitzonderlijk veel en lekkere buffetten aan de diverse bevoorradingen. PRecies een sneukeltocht
Als ik dan de mtb-ers tegenkwam die voor offroad gekozen hadden was ik verwonderd dat ze zo proper waren. Misschien had ik de verkeerde keuze gemaakt maar was zeker tevreden mijn eerste hoogtemeters gedaan te hebben van 2015. Hopelijks komen er dit jaar nog vele bij.
De aprés gelaten voor wat het was en direct naar huis gefietst.
Merci Kemmel.
- bullsmbker
- Mountainbiker