No worry, de racers liggen in de koffer....kovan wrote:'t Schijnt dat die Wild Grip's veel te veel rolweerstand hebben op asfalt...
Jemp wrote:Morgen komen Kovan en ik af. Alleen zal tijdens de rit nog stevig gediscussieerd worden als het de road dan wel de off road rit zal worden...
Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jemp
- Mountainbiker
Re: Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
-
dummy1988
- Mountainbiker
Net terug van de tocht in Kemmel, zeer mooie toch, alleen jammer dat na de après-bike mijn fiets gestolen is van op mijn fietsenrek
Half uurtje weggeweest, fiets op het fietsenrek achtergelaten, met slot aan de fiets en rek.
Moest er iemand iets gezien hebben, stuur gerust een berichtje.
Auto stond geparkeerd aan de apotheek in de Kemmelstraat (zwarte Skoda Octavia break).
Fiets is een Cube Attention (2012 model), met rode ESI Grip handvaten, BBB barends, zwart San Marco Aspide Team zadel.
foto: https://8nbmpq-bn1306.files.1drv.com/y2 ... 38_Pro.jpg (zadel en handvaten werden sindsdien veranderd)
Half uurtje weggeweest, fiets op het fietsenrek achtergelaten, met slot aan de fiets en rek.
Auto stond geparkeerd aan de apotheek in de Kemmelstraat (zwarte Skoda Octavia break).
Fiets is een Cube Attention (2012 model), met rode ESI Grip handvaten, BBB barends, zwart San Marco Aspide Team zadel.
foto: https://8nbmpq-bn1306.files.1drv.com/y2 ... 38_Pro.jpg (zadel en handvaten werden sindsdien veranderd)
ECHT TRIESTIG, WAT EEN KLOOTZAKKEN !dummy1988 wrote:Net terug van de tocht in Kemmel, zeer mooie toch, alleen jammer dat na de après-bike mijn fiets gestolen is van op mijn fietsenrek![]()
Net terug van de Kemmel, ik deed de wegrit vanuit Ieper.
Stralend zonnetje maar wel een gure wind, vlot ingeschreven en vertrokken voor de 60km. Leuk was dat een groot deel van het parcour samenliep met de onverharde rit, verleden jaar reed ik wat "alleen" rond.
De rit was zeer pittig 1155hm op Strava, en vond hem zeer mooi in elkaar gestoken, bepijling kon hier en daar iets beter, zeker tijdens een snelle afdaling.
Bevoorrading was top! 3 x verwend met veel lekkers + spek op het einde !
tot volgend jaar
Stralend zonnetje maar wel een gure wind, vlot ingeschreven en vertrokken voor de 60km. Leuk was dat een groot deel van het parcour samenliep met de onverharde rit, verleden jaar reed ik wat "alleen" rond.
De rit was zeer pittig 1155hm op Strava, en vond hem zeer mooi in elkaar gestoken, bepijling kon hier en daar iets beter, zeker tijdens een snelle afdaling.
Bevoorrading was top! 3 x verwend met veel lekkers + spek op het einde !
tot volgend jaar
-
verry slowwww
- Mountainbiker
- Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm
Post by verry slowwww »
Mooie rit ,ferm op en neer,geen klagen hier.
Wreed dat ze blijven stelen zeg, ik schrijf me vlug in, de laatste ritten,sluit hem wel steeds...en dan nadien afspuiten...en dan jammer genoeg doe ik gene apres nergens meer,vertrouw het niet meer
Alleen als er bewaking is ga ik nog binnen.
Wreed dat ze blijven stelen zeg, ik schrijf me vlug in, de laatste ritten,sluit hem wel steeds...en dan nadien afspuiten...en dan jammer genoeg doe ik gene apres nergens meer,vertrouw het niet meer
Alleen als er bewaking is ga ik nog binnen.
Hallo,
Deze morgen prachtige tocht gereden.
Vraagje: Heb veel fotografen tegengekomen onderweg, kan de organisatie laten weten waar deze online komen, als ze online komen?
Alvast bedankt
Doe zo voort en volgend jaar kom ik zeker terug.
Deze morgen prachtige tocht gereden.
Vraagje: Heb veel fotografen tegengekomen onderweg, kan de organisatie laten weten waar deze online komen, als ze online komen?
Alvast bedankt
Doe zo voort en volgend jaar kom ik zeker terug.
Gisteren met z'n tweeën in alle vroegte gestart in weer en wind, we wisten direct dat het een loodzware rit zou worden, maar het was wel een mooie rit!!
Door de felle wind gekozen voor de 35 km, maar op deze korte afstand toch wel veel mooie beklimmingen, monteberg, scherpenberg, rode berg, Zwarte berg, Vidaigne, Baneberg terug monteberg en als afsluiter de kemmel.....
Meer moet dat niet zijn..... na een perfecte bike wash, een heerlijk warme douche en dan een lekkere braadworst op den apres!!!!
Het was wel redelijk kalm op zaterdag maar daar zal het weer voor een groot deel de oorzaak van zijn!! Maar de rit was goed, mooi parcours, goede bevoorradingen,
Eerste deelname hier, maar zeker niet beklaagd!! Tot de volgende editie
Door de felle wind gekozen voor de 35 km, maar op deze korte afstand toch wel veel mooie beklimmingen, monteberg, scherpenberg, rode berg, Zwarte berg, Vidaigne, Baneberg terug monteberg en als afsluiter de kemmel.....
Meer moet dat niet zijn..... na een perfecte bike wash, een heerlijk warme douche en dan een lekkere braadworst op den apres!!!!
Het was wel redelijk kalm op zaterdag maar daar zal het weer voor een groot deel de oorzaak van zijn!! Maar de rit was goed, mooi parcours, goede bevoorradingen,
Eerste deelname hier, maar zeker niet beklaagd!! Tot de volgende editie
-
jeanke855
- Mountainbiker
Dju der moet toch echt iets gevonden worden om die vuile dieven tegen te houden! Gewoonweg schandalig ist!! Wa kan je nu nog meet doen als je fiets vastleggen aan je fietsrek???
Ik heb door omstandigheden de rit niet kunnen rijden maar ken de streek een beetje en moet dus echt wel zalige rit zijn! Zijn er veel prive passages in de rit geweest?? Heeft iemand de rit in gxp file zodat ik die eens kan narijden bij beetje beter weer?
Ik heb door omstandigheden de rit niet kunnen rijden maar ken de streek een beetje en moet dus echt wel zalige rit zijn! Zijn er veel prive passages in de rit geweest?? Heeft iemand de rit in gxp file zodat ik die eens kan narijden bij beetje beter weer?
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
mijn 2-daagse zit er ook op.
mooi georganiseerd, goed bepijld, goede bevoorradingen en prima afspuitstand. Perfect berijdbaar ondanks de minder goede weersomstandigheden. Dat om alles berijdbaar te houden er nu en dan een stukske offroad sneuvelt om de minder getrainden wat te ontzien zullen we er maar bijnemen en getuigd van realiteitszin bij de organisatie.
Een meerwaarde ware misschien nog een bewaakte parking.
mooi georganiseerd, goed bepijld, goede bevoorradingen en prima afspuitstand. Perfect berijdbaar ondanks de minder goede weersomstandigheden. Dat om alles berijdbaar te houden er nu en dan een stukske offroad sneuvelt om de minder getrainden wat te ontzien zullen we er maar bijnemen en getuigd van realiteitszin bij de organisatie.
Een meerwaarde ware misschien nog een bewaakte parking.
- MC Johan
- Mountainbiker
Ik sluit me volledig aan bij de positieve commentaar die hier al gegeven werd.
Proficiat jongens en meisjes ... en tot volgend jaar.
Proficiat jongens en meisjes ... en tot volgend jaar.