GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Den Bees
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by Den Bees »

Brockie wrote:In zutendaal was een bewaakte fietsenstalling en dit is op de meeste toertochten aanwezig, maak er dan ook gebruik van zou ik zeggen. Jammer van de gepikte fietsen en idd van een ander zijn materiaal blijf je af, maar als de stalling er is gebruik hem dan ook
Dat vind ik er ook van , ik zie op veel tt's dat er mensen zijn die ondanks een fietsbewaking hun fiets er niet stallen , sorry maar dan vraag je erom , de tijd dat je gaat inschrijven is de dief al 2 km ver met uw fiets
parinho
Mountainbiker

Post by parinho »

Den Bees wrote:
Brockie wrote:In zutendaal was een bewaakte fietsenstalling en dit is op de meeste toertochten aanwezig, maak er dan ook gebruik van zou ik zeggen. Jammer van de gepikte fietsen en idd van een ander zijn materiaal blijf je af, maar als de stalling er is gebruik hem dan ook
Dat vind ik er ook van , ik zie op veel tt's dat er mensen zijn die ondanks een fietsbewaking hun fiets er niet stallen , sorry maar dan vraag je erom , de tijd dat je gaat inschrijven is de dief al 2 km ver met uw fiets
Woensdag nog gezien in Retie . Er werd een fiets gestolen die 5 meter van de fietsenstalling stond zonder slot .
RIBI
Mountainbiker

Post by RIBI »

Maak niet de fout om het slachtoffer de verantwoordelijkheid van de diefstal te geven.
De
dieven zijn er op uit om te stelen. Die zijn verantwoordelijk voor de feiten.
Ikzelf mag 1000 dure fietsen onbewaakt tegenkomen, ik zal er gene meenemen.
Het feit dat alles ongestraft kan, is natuurlijk ook een fout signaal.
corragio
Mountainbiker

Post by corragio »

Is idd niet de fout van de brave zondagse biker die met zijn welverdiende centen trotse bezitter is van zijn speelgoed!

Die laffe dieven zijn het probleem en verdienen alle aandacht.

Den eerste dat ik zulks zien doen zal onverwacht mijn aanwezigheid krijgen/voelen en aanwezig blijven liggen, vervolgens roep ik de hulp van de arm der wet in vr de nodige vaststellingen :-)

"Doe niet bij een ander wat je niet wil dat ze bij u doen"
Als iedereen deze regel eens hanteerde zou de wereld er een stuk beter uitzien!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Welkom in Utopia,
Het land waar ieders dromen werkelijkheid worden.

Helaas moet je het met de realiteit doen tot je in Utopia bent.
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

Het Belgisch Kampioenschap veldrijden dit weekend in Erpe-Mere lijkt mij ook een uitgelezen kans voor fietsdieven tenzij de hoeveelheid politiemensen, incl. helikopter, hen afschrikt (alhoewel fietsdiefstallen geen prioriteit is).
janf73
Mountainbiker

Post by janf73 »

na de diefstal van mijn fiets, die wel op slot stond, vastgemaakt aan een hek, op enkele meters van de kassa, voel ik me niet meer op m'n gemak om een fiets ergens achter te laten.
Als enkel nog een zwaar U-slot of motoslot effectief is...
Intussen ken ik al wel 2 gevallen van mensen die hun fiets op 2dehands hebben teruggevonden binnen de 14 dagen na de diefstal.
Er is dus wel hoop hem terug te vinden.
janf73
Mountainbiker

Post by janf73 »

geertg wrote:Het Belgisch Kampioenschap veldrijden dit weekend in Erpe-Mere lijkt mij ook een uitgelezen kans voor fietsdieven tenzij de hoeveelheid politiemensen, incl. helikopter, hen afschrikt (alhoewel fietsdiefstallen geen prioriteit is).
Op de cross in Overijse kwam er toevallig politie voorbij toen ik mijn fiets vast zette en ook toen ik hem kwam ophalen en de fiets was verdwenen.
En daar namen ze 4 fietsen mee die allemaal op slot stonden.
Ik heb het al geschreven, een hoop lef hebben die gasten.
dummy1988
Mountainbiker

Post by dummy1988 »

Net terug van de tocht in Kemmel, zeer mooie toch, alleen jammer dat na de après-bike mijn fiets gestolen is van op mijn fietsenrek :evil:

Half uurtje weggeweest, fiets op het fietsenrek achtergelaten, met slot aan de fiets en rek.

Moest er iemand iets gezien hebben, stuur gerust een berichtje.

Auto stond geparkeerd aan de apotheek in de Kemmelstraat (zwarte Skoda Octavia break).

Fiets is een Cube Attention (2012 model), met rode ESI Grip handvaten, BBB barends, zwart San Marco Aspide Team zadel.

foto: https://8nbmpq-bn1306.files.1drv.com/y2 ... 38_Pro.jpg (zadel en handvaten werden sindsdien veranderd)
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik heb mij gisteren een slotje gekocht met alarm ! 100 decibel gaat eraf wanneer ze proberen te knippen en als ze fiets vast pakken en het het slot niet open is in 30 sec .

kostprijs 20 EURO !
Post Reply