De mtb-tocht is goed genoeg uitpepijld.
En door op de bordjes te moeten letten blijf je allerter rijden, ipv naar de gps te moeten kijken.
Allez, das mijn mening toch, na de tt hier gereden te hebben.
Vandaag niet te veel regen uitgevallen in de streek rond de Kemmelberg?
Hopelijk kan parcour wat regen verdragen.
Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Za 10/01/15 & Zo 11/01/15 Kemmel
wat heeft het biker-zijn te maken met het al dan niet beklimmen van de kemmel (die ik al 10-tallen keer beklommen heb btw)???kurt d wrote:+1uncle sam wrote:picco wrote:de kemmelberg kan je zowel met vtt of cyclo beklimmen vanaf de voet,er is wel voor alle afstanden keuze met of zonder kemmelberg want uit ervaring van de vorige edities weten we dat er van vele bikers de mazout op was en de berg links lieten liggen vandaar de keuze
TT Kemmel rijden zonder de Kemmelberg zelf? Schandalig, geen keuze geven verdorie! Erop en erover![]()
Anders zijde de naam biker niet waardig![]()
Tot zaterdag en zondag.
vreemde uitspraak
Fietsje in orde gezet om morgen de mtb-toer af te bollen en te checken op berijdbaarheid.
Morgenavond een update van de staat van het parcours.
Ons doel is ook dit jaar voor iedere fervente fietser iets leuks te kunnen aanbieden op zijn/haar niveau.
Morgenavond een update van de staat van het parcours.
Ons doel is ook dit jaar voor iedere fervente fietser iets leuks te kunnen aanbieden op zijn/haar niveau.
morgen de rit met de crossfiets. hopelijk blijft alles goed. nadien post ik de staat van het parkoer.
als alles meezit de rit van de 65 km. enkele anderen zullen met de mtb rijden.
als alles meezit de rit van de 65 km. enkele anderen zullen met de mtb rijden.
Aan Willierke en kroket : De pijltjes van de 40 km en de 60 km verhard hangen er reeds. Afblijven he. Yves en ik waren deze namiddag precies twee watereenden. We hebben gezien dat veel stroken van de vtt-tocht berijdbaar blijven ondanks de regen.
http://WWW.VTTKEMMEL.BE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://WWW.VTTKEMMEL.BE" onclick="window.open(this.href);return false;
Best een aero pakje aandoen, de wind blaast nogal. Hopelijk constant rugwind :-d
hier zijn we dan. met vijf gestart voor de 65km (die er maar 62.7 zijn) droog, maar veel wind. een eerste lastige strook deed vermoeden dat het lastig ging worden. dit was dan ook de lastigste strook (lees modder). voor de rest berijdbaar. de vele regen heeft gespoeld waardoor de ondergrond hard is. ikzelf met de crossfiets de rest met de mtb. zelf drie maal voet aan de grond moeten zetten. 1 keer zwarteberg, dit stuk werd ondertussen weggehaald evenals nog 2 zware stroken. de andere twee keren eigen schuld, conditie en beginnersfout (lees leer schakelen
). Wat ik wel kan zeggen is dat de grote toer niet voor watjes
is, de hoogtemeters eisen hun tol en met deze wind...maar de terugweg is wind in de rug
. de organisatie heeft een nieuwe locatie om af te spuiten, perfect en voldoende groot, chapeau. morgen terug van de partij aan de bevoorrading, tot morgen. (ons gemiddelde 17.8
)