zo 04/01 beverlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tantatium
Mountainbiker

Re: zo 04/01 beverlo

Post by tantatium »

Mooie tocht,
Alles dik in orde.

Modder en slijk heb ik ook gezien, maar als je als mountainbiker hierover klaagt.. 8-[ 8-[ . , ik denk dat iedereen wel weet dat het gisteren goed geregend heeft en dat je ook weet welke gevolgen dit heeft.
Als je geen modder wil, moet je ook niet gaan mountainbiken.

De toer omzetten naar stukken asfalt vindt ik zelf gevaarlijker aangezien het overal op de kleinere wegen spekglad was

De terril was op de eerste fase inderdaad niet te doen, ma het zij zo. iedereen die dit gedaan heeft is toch weer een ervaring rijker ;)

Iemand een waar de foto's zullen komen?

Voor de mensen met intresse hier zijn de mapjes:
http://www.strava.com/activities/236755024" onclick="window.open(this.href);return false;
http://connect.garmin.com/modern/activity/664863005" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjoek
Mountainbiker

Post by Sjoek »

Ik vond het een goede tocht ondanks de vele regen gisteren, maar ik ging ervan uit dat we één MTB familie waren, blijkt toch niet te zijn want nadat ik een rij bikers voorbij was gereden en dan ten val kwam en zij mij terug voorbij reden was er niemand die vroeg of alles ok was. Enkel een "jaaaaa man" kreeg ik te horen, ik zal altijd aangeven langs waar ik voorbij kom en enkel als het voor de andere MTBers op een veilige manier kan, sorry dat ik dit aanhaal maar dit moest er toch even af, als ik iemand tegen de grond zie gaan zal ik altijd aan die persoon vragen of hij ok is en desnoods helpen.
Enig idee hoe het is afgelopen met de persoon die op de asfalt op ongeveer10km voor het einde tegen de vlakte gegaan is want dat zag er niet goed uit, zijn club genoten waren aan het bellen als ik daar voorbij reed.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

Een mooie maar redelijk zware tocht gereden vandaag,en de terril heb ik rechts laten liggen dat bosje juist ervoor wel gedaan en dan zag ik er vele al te voet dat eerste hellingske doen,en daar heb ik besloten voor rechtsomkeer te doen.
Heb die mens daar ook zien liggen juist na die bocht op den asfalt
Hoe is het er mee?
Hanne_F_S
Mountainbiker

Post by Hanne_F_S »

Ik begrijp toch ook niet echt waarom zovelen die modderstukken zo erg vinden? Je gaat toch MTB-en voor iets? Het waren korte stukken waar je even een inspanning voor moest doen maar toch niet ondoenbaar? (En ik had al 4 maanden niet meer gereden)

Voor de rest, fijn parcours! Aan die kanten is het altijd mooi rijden vind ik!
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Ik kan alleen maar bij treden wat zovelen zeggen....het blijft MTB dus modder hoort er af en toe bij, aan moeder natuur verander je nu eenmaal niks.
Het stuk voor de bevoorrading...ik dacht amaai de regen heeft hier geen vat gehad. Tweede stuk was het zwaardere werk.
En al bij al was het stuk naast de beek wel te rijden, ik heb daar al vaker gereden en heb het al veel erger geweten.

Mijn wrijvende delen (van de fiets wel te verstaan :lol: ) hebben nu wel hun beste tijd gehad na de voorbije toertochten, dus tijd voor een grote beurt :cry:

De terril, tja is idd geen rijden aan met deze ondergrond, maar toch naar boven ook al was het al wandelend voor het grootse stuk. Bijna dat stuk gemist want er stonden een paar pippo's knal voor het splitsingsbord waardoor ik bijna gewoon naar de finish was gereden en de borrel had gemist.

Mijn excuses voor diegene die geen borrel hebben gehad....ik had er nl 2 genomen en dat smaakte :drunk: :drunk:

Al bij al een leuke tocht, lekker weer, goede apres, douches, bevoorrading,...die mannen moeten we niks meer leren =D> =D>
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Ik snap niet goed waarom modder bij MTB hoort...?

Vinden baanfietsers dat omdat ze in de winter niet met de racer rijden? Voor mij is MTB een all-season sport en als het te vettig is rij ik thuis op de spinnfiets.

De tijd dat ik door de bagger zat te klojen heb ik achter mij gelaten...;-)
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Edlisjas wrote:Ik snap niet goed waarom modder bij MTB hoort...?

Vinden baanfietsers dat omdat ze in de winter niet met de racer rijden? Voor mij is MTB een all-season sport en als het te vettig is rij ik thuis op de spinnfiets.

+1 =D> =D> =D>
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

junior72 wrote:

+1 =D> =D> =D>
+1 =D> =D> =D> Same here :wink:
Vanjb
Mountainbiker

Post by Vanjb »

Er is ook niemand die zegt dat je na heeeel veeeel regen moet gaan mtbn maar om dan altijd achteraf hier te klagen , ben blij dat er nog tt georganiseerd worden.
mij zal je nooit horen klagen zelf nie over de minst goedde tt .voor mij is da ze hebben de moeite gedaan en geprobeert , en ik kan volgende keer nog kiezen of er nog naartoe ga.
opbouwende kritiek is nie klagen he.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

vettige parcours horen toch ook bij die "all-seasons".
als je over "all-seasons" praat,moet je alle seizoenen erbij nemen en niet alleen de droge.....
Post Reply