Phoe,...820 mannen hebben aan de inschrijvingstafel gepasseerd.
Maar door de ijzel zijn er verschillende rijders onderuitgegaan op de asfalt.
En zoals te verwachten na deze dagen was het op sommigen delen van de tocht redelijk zwaar.
Zo 4/01/2015 Sint Job
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bike smurf
- Mountainbiker
Re: Zo 4/01/2015 Sint Job
Post by bike smurf »
Ha, was jij die biker van wie de achterband vlak na de bevoorrading met zo'n knal ontplofte? Was wel spectaculair, er kwam zelfs rook uit???!!! Knallend begin van het nieuwe jaar...krikke46 wrote:hoi lekker geploeterd bij jullie .En dan BANG buitenband gescheurd.
nog eens bedankt aan jullie depanage dienst , ik ben super goed geholpen.
tot volgend jaar.![]()
![]()
Amai , na 500 meter lag ik er al , ggspiegel op de baan! Voor de rest vettig tochtje , nog heel stuk samen met een vrouw meegereden die toch goed tempo reed ! Hopelijk alles in orde met de biker die aan dat kruispunt lag , zag er toch niet goed uit !
knappe tocht !
bij de splitsing van de 45 stond " zeer zwaar ", toch blij dat ik het geriskeerd heb.
viel best mee , enkel een 100 tal meter te voet gegaan aan de tankgeul !
de rest was zeker niet zwaarder dan het stuk over de vaart.
nog een dame op haar zij zien vallen in een plas. toch niks te warm nu !
enkel de afspuitstand was droevig !
bij de splitsing van de 45 stond " zeer zwaar ", toch blij dat ik het geriskeerd heb.
viel best mee , enkel een 100 tal meter te voet gegaan aan de tankgeul !
de rest was zeker niet zwaarder dan het stuk over de vaart.
nog een dame op haar zij zien vallen in een plas. toch niks te warm nu !
enkel de afspuitstand was droevig !
Eerste crash al na de tweede bocht !
Met z'n vieren tegen het asfalt, had helaas geen sneeuwkettingen gemonteerd
man man spiegelgladde ijzel was het daar, goed dat ik m'n kniebeschermers om had.
In het eerste bos stak een boom over, die juf voor mij knalde er bijna tegenaan.
nog effe gevraagd of alles kids was
verder m'n snorkel effe bovengehaald
en op militair domein verkeerd padje gekozen zodat ik tot m'n knie in een plas ging doh
. Ben wel geen fan van dat stuk miksebaan maar helaas niet veel alternatief hé
.
Effe doorgetrokken tot 30 km/h hier. De bevoorrading was prima, alleen terug vertrekken was ijskoud
Bij het stuk langs het antitank kanaal nog effe iemand eruit getrokken die zin had in zwemmen maar effe weerhouden
Al bij al sappig tochtje maar oh zo mooi en prachtig over het schietveld. Beste tocht van Brecht/Sint-Job. Nu nog effe de roest van m'n ketting krabben

In het eerste bos stak een boom over, die juf voor mij knalde er bijna tegenaan.
Effe doorgetrokken tot 30 km/h hier. De bevoorrading was prima, alleen terug vertrekken was ijskoud
Last edited by code-242 on Mon 05 Jan 2015 21:46, edited 1 time in total.
En hopla, Filmpje van gisteren is gemaakt.
https://www.youtube.com/watch?v=DFyuQE6PG9w
https://www.youtube.com/watch?v=DFyuQE6PG9w